Ford Focus RS

​Całkowicie nowy, zorientowany na wyjątkowe osiągi hatchback Forda - Focus RS - oferuje ekstremalną radość jazdy, której służą zaawansowane rozwiązania techniczne.

Ford Focus RS
Ford Focus RSInformacja prasowa (moto)

Focus RS trzeciej generacji wyposażony jest w pionierski, innowacyjny układ napędowy Ford Performance All Wheel Drive z systemem dynamicznego rozdziału momentu obrotowego Dynamic Torque Vectoring, co zapewnia mu najwyższe w klasie prędkości na zakrętach i możliwość jazdy na granicy wyznaczonej prawami fizyki.

Focus RS jest pierwszym drogowym modelem Forda o wyjątkowych osiągach, oznaczonym jako RS, który dysponuje wyborem trybu jazdy, w tym pierwszym oferowanym w produkcyjnym samochodzie trybem Drift Mode, posiada także tryb procedury startu Launch Control, a także hamulce z przednimi zaciskami Brembo - są to najmocniejsze hamulce, jakie zastosowano kiedykolwiek w Fordzie RS.

Wszystkie te elementy są niezbędne, ponieważ Focus RS napędzany jest silnikiem 2.3 EcoBoost o mocy 350 KM. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 4,7 s, a prędkość maksymalna to aż 266 km/h.

Ford Focus RS

Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL
Ford Focus RSINTERIA.PL

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ, natomiast nasz test tego samochodu przeczytasz TUTAJ.

MotoAs InteriiInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas