Wiem, jak brzmi przyszłość

Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL

Harley-Davidson na prąd. To LiveWir. Zdjęcia

Napęd elektryczny motocykla nie wymaga użycia sprzęgła ani skrzyni biegów, co znacznie ułatwia jazdę.
Napęd elektryczny motocykla nie wymaga użycia sprzęgła ani skrzyni biegów, co znacznie ułatwia jazdę. INTERIA.PL
Podobnie jak w samochodach o napędzie elektrycznym, efekt hamowania pozwala na doładowanie akumulatora, szczególnie w warunkach miejskich.
Podobnie jak w samochodach o napędzie elektrycznym, efekt hamowania pozwala na doładowanie akumulatora, szczególnie w warunkach miejskich.INTERIA.PL
Według producenta akumulator wysokonapięciowy 15,5 kWh z systemem magazynowania energii zapewnia średni zasięg na poziomie 158 km (sprawdzimy).
Według producenta akumulator wysokonapięciowy 15,5 kWh z systemem magazynowania energii zapewnia średni zasięg na poziomie 158 km (sprawdzimy). INTERIA.PL
Motocykl LiveWire jest wyposażony w system Elektronicznego Sterowania Podwoziem wykorzystujący udoskonaloną funkcję ABS poprawiającą bezpieczeństwo podczas jazdy na zakrętach...
Motocykl LiveWire jest wyposażony w system Elektronicznego Sterowania Podwoziem wykorzystujący udoskonaloną funkcję ABS poprawiającą bezpieczeństwo podczas jazdy na zakrętach...INTERIA.PL
Na wybranych rynkach motocykl LiveWire jest wyposażony w funkcję H-D Connect, która zapewnia łączność pomiędzy motocyklistą a pojazdem poprzez Jednostkę Sterowania Telematycznego korzystającą z technologii LTE, w połączeniu z usługami łączności i chmury obliczeniowej wykorzystującymi najnowszą wersję aplikacji Harley-Davidson App.
Na wybranych rynkach motocykl LiveWire jest wyposażony w funkcję H-D Connect, która zapewnia łączność pomiędzy motocyklistą a pojazdem poprzez Jednostkę Sterowania Telematycznego korzystającą z technologii LTE, w połączeniu z usługami łączności i chmury obliczeniowej wykorzystującymi najnowszą wersję aplikacji Harley-Davidson App. INTERIA.PL
Usługa H-D Connect umożliwia gromadzenie i przesyłanie do aplikacji na smartfonie kierowcy informacji m.in. na temat stanu motocykla, ostrzeżenia o manipulowaniu przy pojeździe oraz lokalizacji pojazdu.
Usługa H-D Connect umożliwia gromadzenie i przesyłanie do aplikacji na smartfonie kierowcy informacji m.in. na temat stanu motocykla, ostrzeżenia o manipulowaniu przy pojeździe oraz lokalizacji pojazdu. INTERIA.PL
Nim napiszemy o wrażeniach z jazdy tym nietypowym jednośladem kilka podstawowych o nim informacji.
Nim napiszemy o wrażeniach z jazdy tym nietypowym jednośladem kilka podstawowych o nim informacji.INTERIA.PL
...oraz funkcję kontroli trakcji i system kontroli poślizgu monitorujący i kontrolujący moment obrotowy przedniego i tylnego hamulca, a także moment obrotowy silnika przenoszony na tylne koło.
...oraz funkcję kontroli trakcji i system kontroli poślizgu monitorujący i kontrolujący moment obrotowy przedniego i tylnego hamulca, a także moment obrotowy silnika przenoszony na tylne koło.INTERIA.PL
Podstawowe parametry LiveWir: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3 sekund, a prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 177 km/h.
Podstawowe parametry LiveWir: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3 sekund, a prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to 177 km/h.INTERIA.PL
Cena LiveWire to ok. 146 000 złotych
Cena LiveWire to ok. 146 000 złotychINTERIA.PL
INTERIA.PL
Napęd elektryczny H-D Revelation generuje minimalne wibracje, ciepło i hałas, a charakterystyczny dźwięk, zmienia się w miarę przyspieszania motocykla.
Napęd elektryczny H-D Revelation generuje minimalne wibracje, ciepło i hałas, a charakterystyczny dźwięk, zmienia się w miarę przyspieszania motocykla. INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Ładowarka typu DCFC umożliwi ładowanie akumulatora - przez gniazdo SAE - do 80% pojemności w ciągu 40 minut a w zakresie 0-100% pojemności w czasie 60 minut.
Ładowarka typu DCFC umożliwi ładowanie akumulatora - przez gniazdo SAE - do 80% pojemności w ciągu 40 minut a w zakresie 0-100% pojemności w czasie 60 minut.INTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley-Davidson LiveWire. Zdjęcia
Harley-Davidson LiveWire. ZdjęciaINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Harley LiveWire
Harley LiveWireINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?