Triumph zaskakuje dwoma nowymi modelami. Plotki się potwierdziły

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe

Triumph i Bajaj razem. Dwa pierwsze owoce współpracy

Dlaczego nie Triumph 125?

Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe

Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X na kategorię A2

Triumph Scrambler 400 X

Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe

Zmienione podwozie Scramblera i Speeda

  • Speed 400 jest oparty na widelcu upside down Big Piston Fork o średnicy 43 mm, skoku o długości 140 mm oraz centralnym amortyzatorze o skoku 130 mm, a także ma 17 calowe aluminiowe koła z przodu i z tyłu. Hamulce to pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski z przodu, oraz 230-milimetrowa tarcza i jednotłoczkowy zacisk z tyłu
  • Scrambler 400 X ma ten sam amortyzator Big Piston Fork, ale o większym skoku - 150 mm, a także ten sam amortyzator centralny również o większym skoku - 150 mm. Ma większe 19-calowe koło z przodu i węższe 17-calowe koło z tyłu. Hamulce to pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski z przodu, oraz 230-milimetrowa tarcza i jednotłoczkowy zacisk z tyłu
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe

Triumph Speed 400

Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe

Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X - kiedy premiera, jakie ceny?

Triumph Tiger 400 - co z tym modelem?

Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X - dane techniczne

 
Triumph Speed 400
Triumph Scrambler 400 X
Silnik
 
 
Rodzaj
Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC
 
Pojemność
398.15 cm³
 
Średnica
89,0 mm
 
Suw
64,0 mm
 
Stopień sprężania
12:01
 
Maksymalna moc
40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min
 
Maksymalny moment obrotowy
37.5 Nm przy 6500 obr./min
 
Układ zasilania
Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy
 
Układ wydechowy
Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej
 
Układ napędowy
Łańcuch X-ring
 
Sprzęgło
Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip
 
Skrzynia biegów
6-stopniowa
 
Rama
Hybrydowy grzbiet/obwód rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
 
Wahacz
Obustronny, odlewany ze stopu aluminium
 
Przednie koło
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3 cala
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 19 x 2.5 cala
Tylne koło
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 4 cala
Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3.5 cala
Przednia opona
110/70 R17
100/90 R19
Tylna opona
150/60 R17
140/80 R17
Przednie zawieszenie
Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 140 mm
Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 150 mm
Tylne zawieszenie
Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 130 mm
Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 150 mm
Przedni hamulec
300 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS
320 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS
Tylny hamulec
230 mm pływająca tarcza hamulcowa, ABS
230 mm tarcza, ByBreTM tłokowy pływający zacisk, ABS
Przyrządy
Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD
Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD
Szerokość kierownicy
795 mm
825 mm
Wysokość bez lusterek
1,075 mm
1,190 mm
Wysokość siedzenia
790 mm
835 mm
Rozstaw osi
1,377 mm
1,418 mm
Kąt pochylenia główki ramy
24.6 º
23.2 º
Wyprzedzenie
102 mm
108 mm
Pojemność zbiornika paliwa
13 L
13 L
Masa z płynami
170 kg
179 kg
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe
Triumph Scrambler 400 X
Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?