Triumph zaskakuje dwoma nowymi modelami. Plotki się potwierdziły

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Triumph Speed 400
Triumph Speed 400materiały prasowe

Triumph i Bajaj razem. Dwa pierwsze owoce współpracy

Zobacz również:

    Dlaczego nie Triumph 125?

    Triumph Speed 400
    Triumph Speed 400materiały prasowe

    Zobacz również:

      Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X na kategorię A2

      Triumph Scrambler 400 X

      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe

      Zmienione podwozie Scramblera i Speeda

      • Speed 400 jest oparty na widelcu upside down Big Piston Fork o średnicy 43 mm, skoku o długości 140 mm oraz centralnym amortyzatorze o skoku 130 mm, a także ma 17 calowe aluminiowe koła z przodu i z tyłu. Hamulce to pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski z przodu, oraz 230-milimetrowa tarcza i jednotłoczkowy zacisk z tyłu
      • Scrambler 400 X ma ten sam amortyzator Big Piston Fork, ale o większym skoku - 150 mm, a także ten sam amortyzator centralny również o większym skoku - 150 mm. Ma większe 19-calowe koło z przodu i węższe 17-calowe koło z tyłu. Hamulce to pojedyncza tarcza o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski z przodu, oraz 230-milimetrowa tarcza i jednotłoczkowy zacisk z tyłu
      Triumph Scrambler 400 X
      Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe

      Triumph Speed 400

      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe
      Triumph Speed 400
      Triumph Speed 400materiały prasowe

      Zobacz również:

        Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X - kiedy premiera, jakie ceny?

        Triumph Tiger 400 - co z tym modelem?

        Triumph Speed 400 i Scrambler 400 X - dane techniczne

         
        Triumph Speed 400
        Triumph Scrambler 400 X
        Silnik
         
         
        Rodzaj
        Jednocylindrowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, DOHC
         
        Pojemność
        398.15 cm³
         
        Średnica
        89,0 mm
         
        Suw
        64,0 mm
         
        Stopień sprężania
        12:01
         
        Maksymalna moc
        40 KM / (29.4 kW) przy 8000 obr./min
         
        Maksymalny moment obrotowy
        37.5 Nm przy 6500 obr./min
         
        Układ zasilania
        Elektroniczny wtrysk paliwa Boscha z elektroniczną kontrolą przepustnicy
         
        Układ wydechowy
        Dwuwarstwowy układy kolektorów z tłumikiem ze stali nierdzewnej
         
        Układ napędowy
        Łańcuch X-ring
         
        Sprzęgło
        Mokre sprzęgło wielotarczowe ze Slip
         
        Skrzynia biegów
        6-stopniowa
         
        Rama
        Hybrydowy grzbiet/obwód rama z rur stalowych, przymocowana śrubami do podramy
         
        Wahacz
        Obustronny, odlewany ze stopu aluminium
         
        Przednie koło
        Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3 cala
        Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 19 x 2.5 cala
        Tylne koło
        Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 4 cala
        Odlewane z aluminium, 10-ramienne, 17 x 3.5 cala
        Przednia opona
        110/70 R17
        100/90 R19
        Tylna opona
        150/60 R17
        140/80 R17
        Przednie zawieszenie
        Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 140 mm
        Odwrócony widelec Big Piston o średnicy 43 mm. skok 150 mm
        Tylne zawieszenie
        Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 130 mm
        Amortyzator gazowy RSU z zewnętrznym zbiornikiem i regulacją napięcia wstępnego. skok 150 mm
        Przedni hamulec
        300 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS
        320 mm tarcza, 4-tłokowe radialne zaciski, ABS
        Tylny hamulec
        230 mm pływająca tarcza hamulcowa, ABS
        230 mm tarcza, ByBreTM tłokowy pływający zacisk, ABS
        Przyrządy
        Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD
        Analogowy prędkościomierz ze zintegrowanym wielofunkcyjnym wyświetlaczem LCD
        Szerokość kierownicy
        795 mm
        825 mm
        Wysokość bez lusterek
        1,075 mm
        1,190 mm
        Wysokość siedzenia
        790 mm
        835 mm
        Rozstaw osi
        1,377 mm
        1,418 mm
        Kąt pochylenia główki ramy
        24.6 º
        23.2 º
        Wyprzedzenie
        102 mm
        108 mm
        Pojemność zbiornika paliwa
        13 L
        13 L
        Masa z płynami
        170 kg
        179 kg
        Triumph Speed 400
        Triumph Speed 400materiały prasowe
        Triumph Speed 400
        Triumph Speed 400materiały prasowe
        Triumph Speed 400
        Triumph Speed 400materiały prasowe
        Triumph Scrambler 400 X
        Triumph Scrambler 400 Xmateriały prasowe
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?