200 KM w motocyklu turystycznym to szaleństwo. Podróże z BMW nabiorą rumieńców

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

BMW zaprezentowało prototyp M 1000 XR - turystyka o mocy 200 KM
BMW zaprezentowało prototyp M 1000 XR - turystyka o mocy 200 KMmateriały prasowe

BMW M 1000 XR śladem M 1000 R

Zobacz również:

    Silnik M XR ma zmienne fazy rozrządu i... 200 KM!

    Zobacz również:

      Aerodynamika i zaawansowane podzespoły

      BMW M 1000 XR (koncept)

      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe
      BMW M 1000 XR (koncept)
      BMW M 1000 XR (koncept)materiały prasowe

      Prototyp, ale właściwie gotowy

      Prototyp M 1000 XR to trzeci model z serii M, którym uczcimy tegoroczne, setne urodziny marki BMW Motorrad. Opracowaliśmy model M XR w oparciu o aktualne modele S 1000 XR, S 1000 RR i M 1000 RR, by uzyskać motocykl turystyczny o sportowej charakterystyce, zdolny pokonywać długie dystanse, ale też dysponujący supersportowymi możliwościami i dynamiką zarówno na drogach jak i na torze wyścigowym.
      Dominik Blass, menedżer produktu

      Na konkrety trzeba poczekać

      Albert Gryszczuk z Innovation AG o próbie zasięgu EVANaINTERIA.PL