Räikkönen i Giovinazzi za kierownicami Quadrifoglio
Modele Alfy Romeo: Giulietta Veloce, Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio, towarzyszami Kimi Räikkönena i Antonio Giovinazziego podczas prób na torze w Balocco przed rozpoczęciem nowego, sezonu Formuły 1.

Kierowcy zespołu "Alfa Romeo Racing" pojawili się na torze Balocco Proving Ground, kultowym kompleksie testowym grupy FCA. To właśnie tutaj, w zakładzie Autodelta, powstały pierwsze modele Alfy Romeo. Od tamtej pory, sportowa legenda Alfy Romeo to wiele zwycięstw i sukcesów m.in w Formule 1. Marka zwyciężyła w pierwszej edycji Grand Prix w 1950 roku, z Nino Fariną za kierownicą Alfy Romeo 158. Rok później, Juan Manuel Fangio powtórzył zwycięstwo w F1, ścigając się Alfą Romeo 159.
Tym razem w Balocco pojawiły się nowe: Giulietta, Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio, i razem z kierowcami wzięły udział w jazdach testowych i sesji wideo na torze.
Modele Quadrifoglio są one wyposażone w benzynowy silnik z podwójną turbiną BiTurbo 2.9 V6, wykonany w całości z aluminium i inspirowany technologią i możliwościami technicznymi Ferrari, który rozwija maksymalną moc 510 KM przy 6500 obr./min. i zapewnia maksymalny moment obrotowy 600 Nm między 2500 a 5000 obr./min.
