Potentat sponsorem F1?

Gigant branży internetowej, firma "Google" może wkrótce pojawić się jako jeden ze sponsorów Formuły 1. Nieoficjalnie mówi się, że nazwa i logo firmy znajdą się na bolidach jednego z teamów F1.

Współtwórca potęgi "Google", Larry Page (jeden z najbogatszych ludzi świata) był podczas Grand Prix Monaco gościem sponsora ekipy McLaren-Mercedes, firmy Vodafone.

Co interesujące, Amerykanin jest również przyjacielem Sir Richarda Bransona, brytyjskiego miliardera, którego firma Virgin coraz hojniej wspiera ekipę Brawn GP.

Page wziął ślub na wyspie na Karaibach, należącej do Bransona, a obaj panowie znani są z tego, że lubią robić wspólne interesy. To prowadzi do spekulacji, że logo "Google" pojawi się właśnie na bolidach Brawna, choć inne teamy F1 również zainteresowane są potentata wyszukiwarek internetowych.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy