Volkswagen ID.3 zaprezentowany w Polsce

Miesiąc po premierze ID.3 podczas salonu samochodowego we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował w Polsce pierwszy model z rodziny ID. - ID.3. Auto można zobaczyć z bliska podczas „Impact mobility rEVolution 2019” w Katowicach – największym wydarzeniu w kraju poświęconym pojazdom zeroemisyjnym, samochodom połączonym w sieć oraz nowym modelom biznesowym i finansowym w dziedzinie zakupu aut. Dzień później, 10 października, ID.3 zostanie zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Floty Ekologicznej „Ekoflota” w Poznaniu.

Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.3Informacja prasowa (moto)

Volkswagen ID.3 będzie można zamówić z jednym z trzech akumulatorów - o pojemności 45 kWh, 58 kWh oraz 77 kWh. Zależnie od wyboru zasięg wynosi od około 330 do 550 km. Prądem o mocy 100 kW akumulator można naładować w ciągu zaledwie 30 minut do poziomu, który zapewnia zasięg 290 km. Auto ma kosztować mniej, niż 130 tys. zł.

- Wraz z przedstawieniem ID.3, rozpoczynamy ofensywę na rynku aut elektrycznych. Dzięki samochodom skonstruowanym na rewolucyjnej platformie MEB będziemy w stanie zaoferować auta, które są - po prostu - lepsze niż te stanowiące dziś o naszej sile - mówił w swoim wystąpieniu Łukasz Zadworny, dyrektor marki Volkswagen.

Pierwszy model z rodziny ID. to samochód neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla, biorąc pod uwagę nie tylko produkcję, ale i cały łańcuch dostaw - powiedział Hubert Niedzielski, PR manager marki Volkswagen.

Dzięki zastosowaniu platformy MEB, Volkswagen ID.3 ma bardzo krótkie zwisy nadwozia i duży rozstaw osi, co sprawia, że ma bardzo przestronne wnętrze. Najważniejsze informacje są przekazywane za pomocą wyświetlacza oraz nowego, umieszczonego centralnie dotykowego ekranu o przekątnej 10 cali. Kierowca m dodatkowo przed sobą mniejszy wyświetlacz cyfrowych wskaźników.

"Impact mobility rEVolution" to międzynarodowe wydarzenie poświęcone kształtowaniu inteligentnej mobilności. W czasie dwóch dni zaplanowano wystąpienia aż 150 przedstawicieli branży motoryzacyjnej oraz menadżerów firm i polityków. Partnerami przedsięwzięcia są Volkswagen Group Polska oraz Volkswagen Financial Services.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas