Mój elektryk. Państwo dopłaca do aut, ale niewielu Polaków z tego korzysta

Karol Biela

Oprac.: Karol Biela

Program "Mój elektryk" skierowany jest dla osób fizycznych oraz firm, instytutów, Kościołów, a także dla rolników indywidualnych. Można też skorzystać z tzw. ścieżki leasingowej
Program "Mój elektryk" skierowany jest dla osób fizycznych oraz firm, instytutów, Kościołów, a także dla rolników indywidualnych. Można też skorzystać z tzw. ścieżki leasingowej Fot. Aleksandra Pazda / GazetA LUBUSKA/Polska Press/East NewsEast News

Zobacz również:

    "Mój elektryk" dla zwykłego Kowalskiego

    Program "Mój elektryk": ile firm wystąpiło z wnioskami o dofinansowanie?

    Zobacz również:

      "Mój elektryk": dopłaty do leasingu i leasingu konsumenckiego

      Zobacz również:

        Ile wynoszą dofinansowania w programie "Mój elektryk"?

        • cena pojazdu zeroemisyjnego nie może przekroczyć 225 000 zł (nie dotyczy osoby fizycznej posiadającej kartę dużej rodziny),
        • dotacja nie może przekroczyć więcej niż 18 750 zł lub nie więcej niż 27 000 zł w przypadku osoby fizycznej posiadającej kartę dużej rodziny.
        • cena pojazdu M1 nie może przekroczyć 225 000 zł; dotacja nie większa niż 18 750 zł (jeżeli podmiot ubiegający się o dopłaty zadeklaruje średnioroczny przebieg powyżej 15 tys. km może starać się o dofinansowanie do kwoty 27 000 zł), 
        • zakupu pojazdów kategorii N1 - dotacja do 20 proc. kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 50 000 zł lub dotacja do 30 proc. kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 70 000 zł w przypadku deklaracji średniorocznego przebiegu powyżej 20 tys. km,
        • zakupu pojazdów kategorii L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e - dotacja do 30 proc. kosztów kwalifikowanych, lecz nie więcej niż 4000 zł.
        • obowiązują dokładnie takie same warunki odnośnie maksymalnej ceny pojazdu jak i wysokości dopłat, jak w przypadku osób fizycznych oraz podmiotów innych niż fizyczne.
        Moto flesz. Odcinek 31INTERIA.PL