Ford E-Transit. Konkurencja właśnie zaczęła mieć spory problem

Ford E-Transit
Ford E-TransitFORDInformacja prasowa (moto)

Ford E-Transit - wyposażenie

  • klimatyzacja automatyczna EATC, 
  • 12-calowy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego SYNC 4, 
  • elektryczny hamulec ręczny z funkcją AutoHold, 
  • uruchamianie samochodu za pomocą przycisku czy E-Shifter, 
  • rotacyjny selektor zmiany przełożeń. 

System multimedialny w E-Transicie

Zobacz również:

    E-Transit - zasięg, moc i wersje napędu

    Ford E-Transit

    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.
    Ford E-Transit
    Ford E-TransitFORD.

    Elektryczny Ford E-Transit - cena

    Ford Transit reprezentuje segment pojazdów dostawczych, w którym marka jest znaczącym graczem – zarówno w USA, Europie, jak i Polsce. Biorąc pod uwagę naszą strategię elektryfikacji, oczywistym jest, że w naszym portfolio musiał pojawić się także całkowicie elektryczny samochód dostawczy. E-Transit oferuje klientom nie tylko niższe koszty operacyjne, ale także innowacyjne technologie, dzięki którym będą oni mogli zwiększyć wydajność swojego biznesu. Dodając do tego uniwersalność, możliwości zabudów oraz ładowność porównywalną ze spalinowym Transitem nie mamy wątpliwości, że samochód odniesie rynkowy sukces
    powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.