Volkswagen Golf R Variant

Podczas rozpoczynającego się dziś salonu w Los Angeles debiutuje Volkswagen Golf R w praktycznej wersji Variant (co ciekawe, model nie trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej). Do jego napędu posłuży znany już, 2-litrowy silnik turbo generujący okrągłe 300 KM i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ten ostatni trafia do kół obu osi za pośrednictwem 6-biegowej zautomatyzowanej skrzyni dwusprzęgłowej oraz sprzęgła typu Haldex. Golf R Variant, podobnie jak hatchback, otrzymał utwardzone i obniżone o 2 cm zawieszenie, pakiet ospojlerowania, 18-calowe felgi oraz na nowo skalibrowany system stabilizacji toru jazdy z funkcją całkowitego odłączenia. Na życzenie dostępne są też aktywne amortyzatory oraz obręcze o średnicy 19 cali. Osiągi? Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,1 s, a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. I to wszystko, według producenta, przy średnim zużyciu benzyny na poziomie 7 l/100 km. A że mamy do czynienia z kombi, nie wypada nie wspomnieć o pojemności bagażnika - waha się ona od imponujących 605 do jeszcze bardziej imponujących 1620 l. Golf R Variant zadebiutuje w Europie wiosną przyszłego roku.

article cover
Volkswagen

Volkswagen Golf R Variant

Podczas rozpoczynającego się dziś salonu w Los Angeles debiutuje Volkswagen Golf R w praktycznej wersji Variant (co ciekawe, model nie trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej). Do jego napędu posłuży znany już, 2-litrowy silnik turbo generujący okrągłe 300 KM i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Ten ostatni trafia do kół obu osi za pośrednictwem 6-biegowej zautomatyzowanej skrzyni dwusprzęgłowej oraz sprzęgła typu Haldex. Golf R Variant, podobnie jak hatchback, otrzymał utwardzone i obniżone o 2 cm zawieszenie, pakiet ospojlerowania, 18-calowe felgi oraz na nowo skalibrowany system stabilizacji toru jazdy z funkcją całkowitego odłączenia. Na życzenie dostępne są też aktywne amortyzatory oraz obręcze o średnicy 19 cali. Osiągi? Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 5,1 s, a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. I to wszystko, według producenta, przy średnim zużyciu benzyny na poziomie 7 l/100 km. A że mamy do czynienia z kombi, nie wypada nie wspomnieć o pojemności bagażnika - waha się ona od imponujących 605 do jeszcze bardziej imponujących 1620 l. Golf R Variant zadebiutuje w Europie wiosną przyszłego roku.

Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Volkswagen Golf R Variant (2015)Volkswagen
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas