Nissan zastępuje Forda w... Lidze Mistrzów

​Wszystkim kibicom piłki nożnej Liga Mistrzów jednoznacznie kojarzy się z Fordem. Amerykańska firma była partnerem Champions League od 1992 roku, a więc od powstania tych rozgrywek.

Piszemy "była" bowiem współpraca zakończyła się po tegorocznym majowym finale. Po 22 latach Ford podjął bowiem decyzję o wycofaniu się ze sponsorowania tych elitarnych, europejskich rozgrywek piłkarskich.

Popularność Ligi Mistrzów jest jednak tak duża, że UEFA nie miała problemów ze znalezieniem nowego motoryzacyjnego partnera. W sezonie 2014/2015, który rozpoczyna się już dzisiaj meczem o Superpuchar, Forda zastąpi Nissan!

Nissan nawiązał również współpracę z trzykrotnym zwycięzcą Ligi Mistrzów UEFA Andresem Iniestą oraz kapitanem drużyny Paris Saint-Germain i reprezentacji Brazylii Thiago Silvą. Gwiazdy futbolu będą ambasadorami Nissana przy Lidze Mistrzów UEFA i odegrają kluczową rolę w nowej kampanii reklamowej firmy, która rozpocznie się w sierpniu.

Jedną z akcji Nissana i UEFA na rzecz fanów futbolu z całego świata było przekazanie 600 bezpłatnych biletów lokalnym młodzieżowym klubom sportowym. Dzięki temu gestowi dzieci z całej Południowej Walii mogą, wspólnie z rodzicami, obejrzeć mecz o Superpuchar UEFA, nie ponosząc żadnych kosztów. Ponadto Nissan umożliwił jednej rodzinie wstęp na trybuny stadionu Cardiff City w czasie przedmeczowego treningu drużyn Real Madrid CF i Sevilla FC.

Reklama

Jako oficjalny globalny partner motoryzacyjny Ligi Mistrzów UEFA firma Nissan zorganizowała konwój trzech crossoverów Qashqai, które od 1 sierpnia przez 12 dni krążyły między walijskimi miastami i miasteczkami, obwożąc trofea Ligi Mistrzów UEFA, Ligi Europejskiej Ligi UEFA oraz Superpucharu UEFA po tym regionie. W trakcie przystanków w takich miastach jak Newport, Wrexham, Bangor City, Aberystwyth, Llanelli i Cardiff oraz w salonie marki w Walii Nissan prezentował kibicom trzy najważniejsze piłkarskie trofea. Firma uczestniczyła w ten sposób w budowaniu atmosfery przed meczem o Superpuchar UEFA w czasie, kiedy kraj przygotowuje się do jednego z najbardziej prestiżowych wieczorów w europejskim kalendarzu piłkarskim.

Nissan jest oficjalnym globalnym sponsorem motoryzacyjnym Superpucharu UEFA i Ligi Mistrzów UEFA na podstawie umowy zawartej na okres od sezonu 2014/2015 do 2017/2018. Współpraca z Ligą Mistrzów UEFA to kolejny przykład rosnącego zaangażowania Nissana w globalny sport. Japońska marka jest już między innymi sponsorem Igrzysk Olimpijskich Rio 2016, drużyn olimpijskich Wielkiej Brytanii i Meksyku, Pucharu Narodów Afryki, NCAA Football, Heisman Trophy, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz sportowych ambasadorów, w tym zdobywców złotych medali olimpijskich Usaina Bolta i sir Chrisa Hoya.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Nissan
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy