Nissan Pulsar Black Edition

Ogromna popularność Qashqaia kładzie się cieniem na sprzedażowych wynikach jego klasycznego, kompaktowego brata - Nissana Pulsar. Chcąc zainteresować Europejczyków rywalem Golfa, Nissan wprowadza właśnie do oferty limitowaną serię - Pulsar Black Edition.

Z zewnątrz samochody wyróżniają się m.in. unikatowymi obręczami kół (w rozmiarze 17 lub 18 cali) lakierowanymi na czarno lub czarno-srebrno. Głęboką czerń znajdziemy też na obudowach lusterek i w grafice przeprojektowanych, zarezerwowanych dla tej wersji - reflektorów przednich. Sportowego sznytu dodają przyciemniane tylne szyby.

W kabinie na klientów czeka ją takie dodatki, jak chociażby pół-skórzana tapicerka czy wieńczący konsolę środkową 5-calowy dotykowy wyświetlacz systemu info-rozrywki. Standardem jest m.in. cyfrowe radio DAB.

Podobnie, jak w pozostałych odmianach, europejscy nabywcy wybierać mogą między benzynowym 1,2 l DIG-T (115 KM) i wysokoprężnym 1,5 l dCi (110 KM).

Reklama

Pulsara w wersji Black Edition można już zamawiać w europejskich salonach japońskiej marki. Samochodu nie da się jednak kupić w Polsce. Przypominamy, że - z uwagi na śladowe zainteresowanie nabywców - polski importer Nissana wycofał go z oferty w kwietniu bieżącego roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy