Biante nie dla Europy

Miesiąc temu Mazda wprowadziła do sprzedaży w Japonii vana o nazwie biante 20S.

To 8-miejscowy pojazd, który znalazł już 6 tysięcy nabywców.

Także w Europie samochody tego producenta zyskują na popularności. W ubiegłym miesiącu Mazda sprzedała 27 700 aut, co oznacza wzrost o 28% w porównaniu z lipcem 2007 r. i najlepszą sprzedaż modeli marki od 17 lat.

W tym roku kalendarzowym (styczeń-lipiec) Mazda jest najdynamiczniej rozwijającą się marką w Europie. Sprzedaż za ten okres wyniosła 220 500 samochodów - to aż o 20% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Jest to również największy wzrost sprzedaży w okresie między styczniem a lipcem danego roku w historii firmy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: europ | Mazda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy