Żegnaj benzyno!

W najnowszym 49. numerze zapraszamy Czytelników do dalszego udziału w plebiscycie Auto Lider 2008. W tym tygodniu wybieramy Auto Rodzinne 2008.

article cover
tygodnik "Motor"

Do wygrania Mazda MX-5 Coupe, motocykl Honda CBF600S, Suzuki KingQuad oraz wiele innych cennych nagród.

"Żegnaj benzyno" to tytuł reportażu o dwóch Amerykanach, którzy przejechali ciężarówką 34 tys. km bez kropli benzyny, korzystając jedynie z paliw alternatywnych.

W dziale "Przed premierą" przedstawiamy Panamerę - pierwszą limuzynę marki Porsche, nad którą firma pracowała z przerwami od 20 lat.

Prezentujemy wrażenia z pierwszej jazdy: Toyotą iQ - najbardziej przełomowym miejskim samochodem od czasów Mini z 1959 r. i nowym Renault Megane.

W "Porównaniu" dwie miejskie nowości - Mazda 2 i Seat Ibiza walczą z bestsellerem na polskim rynku - Toyotą Yaris.

Testujemy m.in. najbezpieczniejsze Volvo wszech czasów, czyli XC60 T6 z 285-konnym, benzynowym silnikiem; 211-konną wersję Mini Coopera S - Mini John Cooper Works i Chevroleta Epikę.

W tym tygodniu Czytelnicy znajdą 16-stronicowy dodatek specjalny poświęcony Peugeotowi 407, a w nim m.in. pełną ofertę modelową, test długodystansowy i porównanie.

W "Poradach" podpowiadamy m.in. na co zwrócić uwagę, wymieniając wycieraczki i jak poprawić nagłośnienie we wnętrzu auta. Pokazujemy też, jak producenci samochodów utrudniają kierowcom życie - chodzi o żarówki, których nie sposób wymienić samodzielnie.

"Luksus bywa ryzykowny" - sprawdzamy, ile naprawdę będzie kosztował samochód, który kupuje się po "okazyjnej cenie".

W dziale "Używane" opisujemy rodzinę Opla Corsa B produkowanego w latach 1993-2000.

Ukazujemy drugie oblicze sportów motorowych, które są zarówno jedną z najbardziej widowiskowych dyscyplin, jak również jedną z najniebezpieczniejszych. "Wypadki na torach" to kronika sportowych dramatów.

Te i wiele innych ciekawych informacji o wszystkim, co wiąże się z motoryzacją, znaleźć można w najnowszym, 49. numerze tygodnika "Motor". Od poniedziałku w kioskach!

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas