Oto Mazda Hazumi. Taka będzie nowa "dwójka"?
Na genewskim stoisku Mazdy zobaczyć można nowy koncept o nazwie Hazumi. Samochód zapowiada kolejne wcielenie popularnej Mazdy 2, które - najprawdopodobniej - zadebiutuje już na salonie w Paryżu.

Genewa 2014
Genewa 2014




























![Oto McLaren 650S. Sylwetka pojazdy zbliżona jest do modelu 12C, przód nawiązuje do wyprzedanego już P1. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym, benzynowym silnikiem o pojemności 3,8 l. Jednostka rozwija moc maksymalną 650 KM, dzięki czemu auto ma być szybsze niż 12C. ]Osiągi McLarena 650S trzymane są w tajemnicy. Wiadomo jedynie, że dzięki zmianom w aerodynamice przy prędkości 240 km/h samochód generuje aż o 24 proc. większy docisk niż 12C. Nowy McLaren trafi do salonów jeszcze tej wiosny. Auto oferowane będzie jako dwumiejscowe coupe lub kabriolet. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ. Oto McLaren 650S. Sylwetka pojazdy zbliżona jest do modelu 12C, przód nawiązuje do wyprzedanego już P1. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym, benzynowym silnikiem o pojemności 3,8 l. Jednostka rozwija moc maksymalną 650 KM, dzięki czemu auto ma być szybsze niż 12C. ]Osiągi McLarena 650S trzymane są w tajemnicy. Wiadomo jedynie, że dzięki zmianom w aerodynamice przy prędkości 240 km/h samochód generuje aż o 24 proc. większy docisk niż 12C. Nowy McLaren trafi do salonów jeszcze tej wiosny. Auto oferowane będzie jako dwumiejscowe coupe lub kabriolet. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.](https://i.iplsc.com/0003521CAHNVD82M-C322-F4.webp)
















































Koncepcyjna Mazda Hazumi to pięciodrzwiowy hatchback. Nadwozie mierzy 4070 mm długości, 1730 mm szerokości i 1450 mm wysokości. Rozstaw osi to dokładnie 2585 mm - to więcej niż chociażby w pierwszej generacji rodzinnego Volvo V40.
W oczy rzuca się charakterystyczny dla nowych modeli japońskiego producenta grill i eleganckie metalowe akcenty na pasie przednim. Dynamiki dodają też autu głębokie przetłoczenia drzwi i tylny spojler. Samochód wyposażono w 18-calowe felgi ze stopów lekkich z oponami w rozmiarze 214/45.
Pod maskę trafił nowy, opracowany zgodnie z założeniami technologii SkyActiv turbodiesel o pojemności 1,5 l współpracujący z sześciostopniową, automatyczną skrzynią biegów. Dane techniczne pozostają tajemnicą, wiadomo jedynie, że pojazd emituje 90 gramów CO2/km, co odpowiada średniemu zużyciu paliwa na poziomie 3,8 l/100 km.

Wszystko wskazuje na to, że produkcyjna wersja nowej Mazdy 2 zadebiutuje już w październiku, na salonie motoryzacyjnym w Paryżu. Auto trafić ma do sprzedaży w przyszłym roku.
