Nissan hi-cross. Czy takie będzie nowe murano?

Gdy kilka dni temu w internecie pojawiło się pierwsze, niezbyt wyraźne zdjęcie prototypu o nazwie hi-cross, przedstawiciele Nissana zarzekali się, że nie jest on zapowiedzią nowego qashgaia.

article cover
INTERIA.PL
INTERIA.PL
INTERIA.PL

Genewa 2012

Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Ferrari F12 Berlinettainteria.pl
Maybachinteria.pl
Rover Evoque Cabrio conceptinteria.pl
Nissan "zaproszenie"interia.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rolls Royceinteria.pl
Renault Twizyinteria.pl
Peugeot 4008interia.pl
Volvo V40interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Fisker Karma hybridinteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Volkswagen Cross Coupe hybrid concept carinteria.pl
Giugiaro Brivido Conceptinteria.pl
Opel Mokkainteria.pl
Ford B-Maxinteria.pl
Aston Martininteria.pl
Citroen Berlingointeria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Chevrolet volt. Samochód Roku 2012. W Genewie "tankował" go ...amerykański policjantinteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Hybrydowy yaris, premiera Toyoty w Genewieinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Lancia flaviainteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Ferrari F12interia.pl
Ferrari F12interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Elektryczny smart brabusinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Nowe volvo S40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Prototyp Nissana invitationinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Mówili prawdę. Zaprezentowany właśnie na salonie w Genewie samochód traktować można jednak jako preludium do kolejnej generacji modelu murano lub X-trail...

Hi-cross mierzy 4,66 m długości, 1,86 m szerokości i 1,67 m wysokości. W futurystycznym wnętrzu przewidziano miejsca dla siedmiu osób (dwa dodatkowe fotele w bagażniku).

Mimo wysokiego prześwitu, 21-calowe felgi, w które wyposażono koncepcyjne auto zdradzają, że jego naturalnym środowiskiem są utwardzone, asfaltowe drogi.

Zgodnie z panującą modą, hi-cross jest pojazdem hybrydowym. Głównym źródłem napędu jest dwulitrowy, benzynowy silnik spalinowy z bezpośrednim wtryskiem, który w razie potrzeby wspomagany jest przez niewielki, trakcyjny motor elektryczny.

Chociaż japońska firma nie zdradziła danych technicznych i osiągów, jej przedstawiciele twierdzą, że takie rozwiązanie łączy przyjemność jazdy pojazdem z silnikiem 2,5 l z kosztami utrzymania auta o pojemności 2 litrów.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas