Nesobus. Nowy wodorowy autobus od Polsatu

Nesobus. Polski autobus wodory od grupy Polsat
Nesobus. Polski autobus wodory od grupy Polsatmateriały prasowe

Jak działa autobus na wodór?

Nesobus. Polski autobus wodory od grupy Polsat
Nesobus. Polski autobus wodory od grupy Polsatmateriały prasowe

Jak autobus na wodór oczyszcza powietrze?

Dlaczego Nesobus?

Konstrukcja stworzona od podstaw

Homologacja Nesobusa

Produkcja w Świdniku - również na eksport

Nesobus - Technologia

  • wymiary są odpowiedzią na potrzeby transportu miejskiego - 12 metrów długości, 2,55 m szerokości i 3,4 m wysokości - typowe wymiary autobusu dla miast.
  • nowoczesny napęd elektryczny z ogniwem wodorowym - rozwiązania najlepszych światowych producentów instalacji wodorowych
  • ogniwa paliwowe z najtrwalszych materiałów wykonane w nowoczesnych technologiach zamontowane na dachu
  • silniki elektryczne jako jednostki napędowe od sprawdzonego producenta - w piastach osi tylnej
  • zbiorniki z wodorem zapewniające zasięg do 450 km
  • szybkie i krótkie tankowanie - do 15 minut, dzięki czemu autobus nie traci czasu na długie ładowanie i przestoje w pracy

Nesobus - wnętrze

  •       do 93 miejsc, w tym do 37 siedzących
  •       3 pary szerokich drzwi
  •       panoramiczne okna
  •       wydajne ogrzewanie i klimatyzacja
  •       instalacja WiFi i dostęp do 5G
  •       3 porty podwójne USB oraz 3 miejsca ładowania indukcyjnego do ładowania smartfonów czy laptopów
  •       5 wyświetlaczy wewnątrz przestrzeni pasażerskiej pokazujące informacje dla pasażerów
  •       6 wyświetlaczy zewnętrznych bocznych plus po jednym z przodu i tyłu
  •       przystosowany dla osób niepełnosprawnych
  •       system nagłaśniający
  •       monitoring autobusu 360˚
  •       maksymalne wyciszenie autobusu

Nesobus - bezpieczeństwo

  •       zwiększenie pola widzenia kierowcy począwszy od zastosowania modułowych świateł ledowych z doświetleniem zakrętów czy czujników zmierzchu i padającego deszczu po monitoring 360 °
  •       zastosowanie systemów bezpieczeństwa dla czynnej poprawy toru jazdy typu EBS 3-ciej generacji, ABS, ASR, ESC, czujników ciśnienia w kołach
  •       połączenie czujników zderzeniowych oraz czujników szczelności butli wodoru.