MPV nie musi być kwadratowy i nudny

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

Motor Show we Frankfurcie będzie miejscem europejskiej premiery Mitsubishi Grandis – sportowego vana najnowszej generacji (segment dużych MPV według europejskich standardów) koncernu Trzech Diamentów.

article cover
INTERIA.PL

Samochód ten ujrzał światło dzienne w maju tego roku w Japonii, a na rynkach starego kontynentu, w tym również na polskim pojawi się w pierwszej połowie 2004 roku. Grandis w specyfikacji europejskiej otrzymał wzmocnione zawieszenie oraz hamulce. Wprowadzonych zostało także wiele innych detali, aby przystosować samochód do długich podróży z większymi prędkościami dopuszczalnymi w niektórych krajach europejskich.

- Grandis pokazuje, że samochód z segmentu MPV nie musi być „kwadratowy” i nudny. Grandis to samochód dający możliwość wyboru, a nie tylko jedna z pozycji na liście zakupów – tak określił nowego vana Stefan Jacoby, szef Mitsubishi Europe B.V. Ta opinia znakomicie oddaje niekonwencjonalny charakter i stylizację samochodu.

Pod maską Grandisa znajdujemy czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik o pojemności 2,378 cc i mocy 121kW/165 KM. System zasilania to sprawdzona koncepcja ECI-MULTI-MIVEC. Maksymalny moment obrotowy wynosi 217 Nm/4000 rpm. Napęd przenoszony jest na przednią oś, a skrzynia biegów to automatyczna przekładnia o pięciu przełożeniach typu INVECS II.

Samochód o wymiarach 4755 mm (długość), 1795 mm (szerokość) i 1655 mm (wysokość) oferuje miejsce do przewożenia nawet siedmiu osób, ale daje możliwość „aranżacji” wnętrza według potrzeb użytkowników. Grandis został wyposażony w trzy rzędy siedzeń, z których drugi można przesuwać i składać, a trzeci chować pod podłogą.

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas
Przejdź na