Lotus Evora GT410. Ma być bardziej komfortowo

Sztandarowy produkt marki Lotus - Evora wkroczył właśnie w 11 rok rynkowej kariery. Nie dziwi więc, że Brytyjczycy postanowili odświeżyć ofertę produkowanego od 2009 roku modelu.

Lotus Evora GT410
Lotus Evora GT410Informacja prasowa (moto)

W cennikach pojawiła się właśnie nowa wersja auta - Evora GT410 pozycjonowana poniżej zmodyfikowanej odmiany Evora GT410 Sport. Producent podkreśla, że auto w takiej specyfikacji lepiej wywiązuje się z roli samochodu codziennego użytku, a niższa o 3 tys. funtów cena (w stosunku do modelu Sport) czyni z niego "prawdziwą okazję".

Standard wyposażenia Lotusa Evora GT410 obejmuje teraz: sportowe fotele spod znaku Sparco, kamerę cofania i klimatyzację. W aucie pojawił się też system info-rozrywki z nawigacją satelitarną i - po raz pierwszy w historii marki - cyfrowym radiem DAB.

Komfort codziennej eksploatacji poprawiają ponadto takie detale, jak przeprojektowane boczki drzwi wyposażone w tak cywilizowane wynalazki, jak np. podłokietniki czy... kieszenie na drobiazgi. Oprócz tego każda Evora ma na pokładzie: tempomat, podgrzewane siedzenia i tylne czujniki parkowania.

Lotus Evora GT410Informacja prasowa (moto)

Fani modelu zauważą zapewne przeprojektowaną tylną klapę z większą szybą, która przydaje się przy parkowaniu. Model GT410 może się też pochwalić większą ilością mat wygłuszających i zmienionymi nastawami zawieszenia. Standardowo auto otrzymuje też wielosezonowe szosowe ogumienie Michelin Pilot Sport 4.

Lotus Evora GT410Informacja prasowa (moto)

Brytyjczycy milczą na temat osiągów. Przypominamy, że standardowy Lotus Evora napędzany jest - umieszczonym centralnie - benzynowym V6 produkcji Toyoty generującym 280 KM i 342 Nm. Auto napędzane jest wyłącznie na tylne koła. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 4,9 s. Prędkość maksymalna to 261 km/h.

Lotus Evora GT410Informacja prasowa (moto)

Ceny Lotusa Evora GT410 rozpoczynają się w Niemczech od 99 tys. euro. To o 11 tys. euro mniej, niż zapłacić trzeba za odmianę GT410 Sport.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas