Zlot Mitsubishi pod hasłem Drive Your Ambition

W miniony weekend odbył się III już zlot właścicieli samochodów marki Mitsubishi. Tym razem 400 fascynatów pojazdów spod znaku Trzech Diamentów spotkało się w Łomnicy koło Karpacza.

Zlot odbywał się niezwykle pięknych rejonach Polski
Zlot odbywał się niezwykle pięknych rejonach PolskiInformacja prasowa (moto)

114 załóg, poruszających się wyłącznie różnego rodzaju samochodami Mitsubishi, rywalizowało na pięknych, górskich trasach. Program zlotu, który słynie z rodzinnej atmosfery, obfitował w ciekawe miejsca do zwiedzania. Dodatkową atrakcją były jazdy testowe najnowszym modelem SUV-a coupe - Mitsubishi Eclipse Cross oraz możliwość pokonania toru offroad za kierownicą Mitsubishi L200 Monster i Mitsubishi Pajero Adventure, czyli samochodów specjalnie przygotowanych do jazdy w trudnym terenie.

W spotkaniu wzięła udział aktorka i ambasadorka marki Mitsubishi Anna Cieślak.

Ahoj przygodo, czyli Drive Your Ambition

Tegoroczny zlot, którego bazą była położona u stóp Snieżki górska miejscowość Łomnica, obrazował nową strategię marki Mitsubishi Motors i hasło przewodnie "Drive Your Ambition", które odwołuje się między innymi do ambicji odkrywania świata.

Zlot rozpoczął się od powitania uczestników przez prezesa Mitsubishi i ambasadorkę markiInformacja prasowa (moto)

Zlot oficjalnie rozpoczął się w piątkowy wieczór, gdy zgromadzonych gości uroczyście powitał prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors Yasuyuki Oyama oraz ambasadorka marki Anna Cieślak.

Zlot Mitsubishi

Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 

3 wersje przygody i Osada Podróżnika 

Sobota stała pod znakiem rywalizacji. Zlotowi podróżnicy mogli wybrać jedną z trzech tras dostosowanych ich preferencji i możliwości samochodu. Jak na markę znaną ze świetnych samochodów 4x4 przystało, najwięcej osób wybrało trasę terenowo - turystyczną i terenową. Na tej pierwszej modele Outlander, Eclipse Cross i ASX pokonywały szutrowe górskie drogi. Na drugiej - przygotowane do off-roadu auta zdobywały przeszkody w terenie. Trasa turystyczna była najdłuższa, ale i najszybsza. Kierowcy Mitsubishi mieli bowiem okazję poruszać się po szlakach, na których rozgrywano Rajd Karkonoski.

III Zlot Mitsubishi 

Na każdej z tych trzech tras załogi w Mitsubishi miały okazję podziwiać niezwykłe widoki ze Śnieżką w tle i zwiedzać najciekawsze miejsca regionu takie, jak Husyckie Skały, Ogród Japoński, Hutę Szkła Julia, Kopalnię Podgórze, w której wydobywano uran, czy liczącą ponad 100 lat, a jednocześnie drugą najwyższą w Polsce zaporę w Pilchowicach.

Zapora w PilchowicachInformacja prasowa (moto)

Organizatorzy zadbali także o atrakcje związane z doskonaleniem umiejętności jazdy i podniesieniem bezpieczeństwa na drogach: zawodnicy mieli do pokonania krótką próbę szybkościową i wykonywali zadania w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Częścią zawodów stał się też Farmageddon, gdzie zlotowicze zdobywali punkty w konkurencjach poszerzających wiedzę związaną z prowadzeniem farmy - wiele emocji wzbudziło zadanie wykonywane wózkiem widłowym.

Jazda z wodą na masce stanowiła spore wyzwanieInformacja prasowa (moto)

Ducha odkrywcy można było także znaleźć w Osadzie Podróżnika - malowniczo położonej polanie piknikowej dla wszystkich zlotowiczów, nad którym górowało umieszczone na skale, czerwone Mitsubishi Eclipse Cross. Za kierownicę tego modelu uczestnicy pokonywali zlokalizowany na łące slalom. Problem w tym, że na masce znajdował się pojemnik z wodą, której jak najwięcej należało dowieźć do mety..

Uczestnicy mieli możliwość przetestowania na terenowym torze przeszkód, specjalnie przygotowanych do jazdy w terenie Pajero Adventure i L200 Monster.

Załoga Moto Interii przed startemINTERIA.PL

Ukoronowaniem sukcesów zlotowych podróżników była ceremonia wręczenia nagród. Trofea wręczał prezes Yasuyuki Oyama, któremu towarzyszyli przybyli specjalnie na tę uroczystość przedstawiciele centrali firmy Mitsubishi Motors Corporation - pan Masaya Ota, szef MRDE - europejskiego ośrodka badań i rozwoju MMC oraz pani Natsuko Kojima - odpowiedzialna w MRDE za planowanie produktu i badania rynku.

INTERIA.PL

Na zakończenie dodajmy, że pierwsze miejsce w rywalizacji zaproszonych dziennikarzy w bogato obsadzonej klasie terenowo-turystycznej wywalczyła rodzinna załoga Interii, która pokonała trasę Mitsubishi Outlanderem.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas