Volvo: koniec z ciężkimi akumulatorami?

Prototypowe S80 z klapą z włókien węglowych
Prototypowe S80 z klapą z włókien węglowychVolvo

Prototypowe Volvo S80 - kondensatory zamiast akumulatorów

Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowych
Prototypowe Volvo S80 z elementami karoserii z włókien węglowychVolvo