Toyota C-HR od 769zł netto miesięcznie w leasingu SmartPlan. Dlaczego warto?
Co wyróżnia idealny miejski samochód? Z pewnością są to kompaktowe rozmiary, niska emisja spalin, niewielkie zużycie paliwa oraz nietuzinkowy design. Wszechstronność pojazdu doskonałego pozwala na swobodne poruszanie się nie tylko w miejskiej dżungli, ale także w trudnodostępnych terenach. Autem spełniającym wszystkie powyższe warunki jest Toyota C-HR, dostępna w leasingu SMARTPLAN już od 769 złotych netto miesięcznie.
Samochody typu crossover pozwalają użytkownikom wyjść poza utarte schematy. Niestraszne są im szutrowe drogi, błotniste ścieżki i górskie serpentyny. Oferowany w Toyocie C-HR napęd na cztery koła zapewnia stabilną i bezpieczną jazdę nawet w najtrudniejszych terenach. Zastosowana w pojeździe nowa platforma TNGA ma obniżony środek ciężkości. Takie rozwiązanie oznacza stabilniejsze zachowanie samochodu na zakrętach.
A co z jazdą po mieście? Niewielkie rozmiary nadwozia dają kierowcy pewność, że poruszanie się w ciasnej miejskiej przestrzeni nie będzie niczym trudnym. Kierowcy oczekują zwrotności na ciasnych parkingach i wąskich uliczkach. Im większe auto, tym więcej przestrzeni potrzebuje do zawrócenia. Jednak nie jest tak w wypadku Toyoty C-HR. Ten crossover oferuje najmniejszą w swojej klasie średnicę zawracania. Jest to tylko 10,4 metra.
Niecodzienny design samochodu nie pozostaje bez znaczenia. Nowoczesna wizja projektantów, w przypadku Toyoty ociera się o awangardę. Stylistyka zewnętrzna łączy w sobie najlepsze cechy SUV-ów oraz nadwozia coupé.
Co kryje wnętrze?
Podróżowanie samochodem użytkowym powinno być komfortowe, a dobrze zaprojektowane wnętrze - przede wszystkim przestronne. Rozstaw osi w Toyocie C-HR wynosi niewiele mniej niż w przeciętnym SUV-ie, jest to aż 2640 mm, oferując dużo przestrzeni pasażerskiej.
To nie wszystko co urzeka w samochodzie japońskiego producenta. Odprężenie podczas prowadzenia samochodu? Kierowca może liczyć na dwustrefową klimatyzację, podgrzewane siedzenia czy wyprofilowaną specjalnie deskę rozdzielczą. Dodatkowo miejsca przeznaczone dla kierowcy i pasażera są wzorowane na fotelach sportowych.
Podświetlenia LED, dostępna na zamówienie tapicerka ze skóry oraz dwukolorowy lakier stanowiący wykończenie niektórych elementów. Wnętrze samochodu ucieszy oko najbardziej wymagających użytkowników. Ci, którzy cenią oryginalność i wyróżnienie z tłumu na pewno cieszą się na wieść o dostępnej limitowanej wersji Toyota C-HR Neon Lime Powered by JBL. Model ten kusi nadwoziem w odcieniu energetycznej zieleni oraz bogatym wyposażeniem.
Elektronika? Proszę bardzo!
Nie wyobrażamy sobie współczesnego samochodu bez elektronicznych gadżetów oraz systemów wspomagających prowadzenie. Co pod tym względem oferuje Toyota C-HR?
System multimedialny Toyota Touch 2 można uzupełnić nawigacją oferującą mapy w języku polskim. Usługa ta gwarantuje użytkownikowi darmowe aktualizacje przez trzy lata. Aby zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą, warto rozważyć dodatkowy pakiet Vodafone Pro.
Udogodnienia w prowadzeniu samochodu to nie tylko możliwość otwierania i uruchamiania bez kluczyków. Manewry w wąskich miejskich uliczkach przestana być problematyczne dzięki przednim i tylnym czujnikom parkowania. Ułatwieniem jest także pakiet Toyota Safety Sense, który oferuje kierowcy wsparcie najnowszej generacji. Ma on do dyspozycji między innymi system ostrzegania Lane Departure Alert, który ostrzega o zmianie pasa czy Road Sign Assist, rozpoznający znaki drogowe.
A pod maską...
Niewysokie koszty eksploatacji i bezproblemowa obsługa to z pewnością aspekty, na które zwróci uwagę przed zakupem każdy kierowca.
Hybrydowe auta japońskiego producenta kryją pod maską silnik benzynowy oraz elektryczny. Inżynierowie Toyoty zdecydowali się na umieszczenie w modelu C-HR motoru 1.2 Turbo o mocy 116 koni mechanicznych. Napęd hybrydowy IV generacji o mocy 122 koni mechanicznych zapewni kierowcy możliwość spokojnej i cichej jazdy. Takie rozwiązanie gwarantuje użytkownikom także możliwość dużo mniejszego zużycia paliwa.
Tekst powstał we współpracy z marką Toyota.