Reklama

Toyota Auris Hybrid dla organizatorów Malta Festival Poznań

Salon Toyota Bońkowscy został sponsorem Malta Festival Poznań. Poznański dealer udostępnił na rok Fundacji Malta hybrydową Toyotę Auris. Toyota jest partnerem logistycznym organizatora słynnego festiwalu teatralnego.

Na czas trwania tegorocznej edycji imprezy Fundacja otrzymała dodatkowo 7 samochodów japońskiej marki. Poznańscy dealerzy Toyota Fietz, Toyota Ukleja i Toyota Bońkowscy przekazali po 2 auta, zaś jedno zostało udostępnione przez Toyota Motor Poland. 17 i 18 maja odbyły się w Warszawie i Poznaniu konferencje prasowe zapowiadające tegoroczną edycję festiwalu, podczas których zostali zaprezentowani wszyscy partnerzy i sponsorzy imprezy.

Reklama

Twórcy festiwalu będą przez rok korzystali z hybrydowej Toyoty Auris Touring Sports (kombi). Kompakt Toyoty korzystaja z silnika elektrycznego dzięki systemowi odzyskiwania energii z hamowania, który zasila jednostkę elektryczną oraz ładuje baterię. Dzięki dużej wydajności tego układu samochód może poruszać się przy miejskich prędkościach na samym silniku elektrycznym. Średnie zużycie paliwa w cyklu pomiarowym, wynosi 3,5 l/100 km, a emisja CO2 81 g/km.

Włączyliśmy się w logistyczne wsparcie Festiwalu, ponieważ Toyota i Malta mają ze sobą wiele wspólnego. Festiwal wyznacza trendy w kulturze, ożywia przestrzenie miejskie dotychczas niedostrzeżone, angażuje widza. Toyota stale inwestuje w poprawę jakości życia różnych grup społecznych i skuteczną ochronę środowiska. Japoński koncern jest najbardziej innowacyjną firmą w branży motoryzacyjnej, z jednej strony starając się stale zwiększać mobilność ludzi, w tym także osób o szczególnych potrzebach, z drugiej chronić środowisko. Efektem takiego podejścia są samochody hybrydowe, pierwszy masowy samochód na wodór, mikropojazdy elektryczne do sprawnego poruszania się po mieście, a także roboty domowe wspierające chorych i niepełnosprawnych oraz liczne osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji i jej zastosowań w motoryzacji - powiedziała Dominika Bońkowska, właścicielka Toyota Bońkowscy.

Popularność hybryd Toyoty w Polsce rośnie co roku o około 50 %. Toyota Auris Hybrid jest obecnie najpopularniejszym samochodem hybrydowym w kraju. Udział tego napędu w całkowitej sprzedaży modelu sięga już prawie 30 % - hybryda jest też najczęściej wybieraną wersją silnikową Aurisa. Rosnące zainteresowanie autami spalinowo-elektrycznymi wspierają władze kilkunastu polskich miast, przyznając kierowcom tych oszczędnych pojazdów ulgi na abonament za parkowanie lub całkowicie zwalniając ich z takich opłat. W Warszawie i Krakowie za kierownicą hybrydy można wjeżdżać do strefy ograniczonego ruchu.

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Toyota Auris

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje