Spokojna głowa w podróży i mniejsze rachunki za naprawę: wszystko o ubezpieczeniu assistance

Materiał promocyjny

Każdy właściciel samochodu ma obowiązek posiadania ważnego ubezpieczenia OC. Ale ma też o wiele więcej możliwości, takich jak dodatkowe ubezpieczenia do OC, AC czy assistance. Co więcej, oferta ubezpieczeniowa powiększyła się jeszcze bardziej dzięki nowej usłudze Auto Serwis, która może pokryć koszty naprawy auta po awarii.

Obowiązkowe ubezpieczenie OC to tylko podstawowy wymiar ochrony. Warto zapoznać się z innymi opcjami
Obowiązkowe ubezpieczenie OC to tylko podstawowy wymiar ochrony. Warto zapoznać się z innymi opcjami123RF/PICSEL

Auto Serwis jest nową opcją w ofercie PZU, dostępną w ubezpieczeniu assistance PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super. Dzięki niej PZU jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku pokrywa koszty robocizny mechanika przy naprawie auta po awarii w warsztacie (do 2 tys. zł, bez kosztów części oraz do dwóch napraw w roku polisowym). W praktyce oznacza to możliwość wyraźnego i odczuwalnego zmniejszenia rachunku za naprawę samochodu.

Auto Serwis: pomoc w razie awarii kluczowych elementów pojazdu

W ramach usługi Auto Serwis możesz liczyć na kompleksową pomoc w razie awarii kluczowych elementów pojazdu. Kluczowych, czyli m.in. układów: hamulcowego, zawieszenia, kierowniczego, paliwowego oraz napędowego, ale też silnika wraz z układem chłodzenia, instalacji elektrycznej czy pasów bezpieczeństwa. To jednak nie wszystko PZU Pomoc w Drodze Super z usługą Auto Serwis to kompleksowa pomoc - od holowania uszkodzonego pojazdu, przez organizację samochodu zastępczego, aż po niższy rachunek za naprawę.

W obrębie ubezpieczenia assistance PZU Pomoc w Drodze Super możesz otrzymać pomoc w wielu zróżnicowanych sytuacjach, m.in. w razie braku paliwa, zatrzaśniętych kluczyków we wnętrzu pojazdu przebitej opony czy rozładowanym akumulatorze. Ubezpieczenie może ponadto pokryć koszty ewentualnego noclegu, związanego z awarią bądź wypadkiem, konsultacji lekarskiej dla kierowcy czy opieki nad dziećmi.

Weryfikacja stanu technicznego i dodatkowe warianty

Co więcej, możesz skorzystać także z jeszcze jednej usługi, czyli weryfikacji stanu technicznego pojazdu przed zakupem na rynku wtórnym. Opcja ta przewiduje możliwość zlecenia ekspertom PZU sprawdzenia interesującego nas pojazdu, dzięki któremu dowiesz się czy ubezpieczony samochód uległ wypadkowi lub został skradziony. Otrzymasz wówczas szczegółowy raport z oględzin, co z pewnością ułatwi podjęcie decyzji o zakupie.

Możesz także rozszerzyć i dopasować ubezpieczenie do swoich potrzeb m.in. poprzez: zmianę limitu holowania, pomoc w razie awarii pod domem. Pierwszy z nich obejmuje holowanie pojazdu po wypadku lub awarii na terenie kraju bez limitu kilometrów, a za granicą do 500 km lub 1600 km (limit wybieramy w momencie zawierania umowy).

Opcja awaria pod domem to z kolei pomoc w odległości mniejszej niż 20 km od miejsca zamieszkania (m.in. w razie przewozu do domu, dowozu paliwa, wymiany żarówki).

Ekosystem Kierowcy: wsparcie na każdym etapie użytkowania samochodu

Nowa usługa Auto Serwis jest kolejnym elementem konsekwentnie rozwijanego przez PZU Ekosystemu Kierowcy. Mowa o platformie cyfrowej Pomoc Non Stop, obejmującej obecnie 11 usług i zapewniającej wsparcie na wszystkich etapach użytkowania samochodu - począwszy od zakupu, a kończąc na odsprzedaży.

Oddajemy do dyspozycji klientów innowacyjną usługę Auto Serwis. Rynkowym standardem jest możliwość pokrycia z autocasco kosztów naprawy uszkodzonego samochodu m.in. w razie wypadku, niezależnie od tego, kto był sprawcą kolizji. Tymczasem PZU jako jedyny ubezpieczyciel na polskim rynku oferuje na masową skalę usługę pokrycia kosztów robocizny po awarii pojazdu
mówi Tomasz Piekarski, dyrektor Biura Produktów Komunikacyjnych PZU

- Doskonale wpisuje się ona w strategię Grupy PZU jako kolejny element szeroko pojętego Ekosystemu Kierowcy, związanego z jak najszerszym zaopiekowaniem się klientem w każdym aspekcie użytkowania auta - dodaje Tomasz Piekarski.

Wypadek lub awaria w trasie: jak się zachować?

Osoby ubezpieczone w PZU w razie awarii lub wypadku z pomocy mogą skorzystać na kilka sposobów. Po pierwsze, dzwoniąc pod numer 801 102 102. Po drugie, wysyłając SMS o treści POMOC pod numer 4102. Po trzecie, korzystając z aplikacji PZU POMOC (wybieramy "Wezwij pomoc"). Co ważne, na wsparcie mogą liczyć również ubezpieczeni, którzy wyrządzili szkodę komuś innemu.

PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super to ubezpieczenie nie tylko dla właścicieli samochodów osobowych, ale również ciężarowych o DMC 3,5 tony oraz motocykli. Można je zakupić łącznie z PZU Auto OC lub PZU Auto AC.

Materiał promocyjny

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas