Spalinowy Opel Corsa również zaprezentowany

Nowa generacja Corsy po raz pierwszy ujrzała światło dzienne tylko w wersji elektrycznej. Szybko jednak dołączyły do niej odmiany spalinowe.

Opel Corsa
Opel CorsaOpel

Corsa z konwencjonalnym napędem różni się od odmiany elektrycznej wyłącznie detalami. Daje ona jednak możliwość bezpośredniego porównania z poprzednikiem, na przykład pod względem masy własnej, która zmniejszyła się aż o 108 kg, co daje zaledwie 980 kg wagi wersji podstawowej.

Opel Corsa

Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel
Opel CorsaOpel

Najczęściej wybieranym źródłem napędu Corsy będzie jedna z odmian 3-cylindrowego silnika 1.2. Najsłabsza ma 75 KM, a mocniejsze (z doładowaniem) 100 oraz 130 KM. 100-konna opcjonalnie dostępna jest z 8-biegową przekładnią automatyczną, a najmocniejsza występuje z nią seryjnie. Zwolennicy diesli nie mają natomiast wyboru - muszą zdecydować się na silnik 1.5 o mocy 102 KM, łączony ze skrzynią manualną.

Nowy miejski model Opla będzie można wyposażyć w szereg zaawansowanych technologicznie dodatków, jak matrycowe światła główne, adaptacyjny tempomat, rozbudowany system nawigacji, wirtualne zegary, czy nawet masaż w fotelu kierowcy.

Polskie ceny nowej Corsy zaczynają się od 49 900 zł, a kończą na 77 650 zł za wizualnie usportowioną odmianę GS-Line, ze 130-konnym silnikiem benzynowym i automatyczną skrzynią biegów. Auto dostępne jest w czterech wersjach wyposażenia. Najdroższa jest oczywiście elektryczna e-Corsa, która kosztuje przynajmniej 124 490 zł.

Opel CorsaOpel
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas