Renault Kangoo i Renault Kangoo Van E-Tech. Znamy ceny

Od momentu premiery polscy konsumenci musieli czekać 1,5 roku na pojawienie się trzeciej generacji Kangoo na polskim rynku. Teraz producent publikuje cennik spalinowej osobówki i elektrycznego dostawczaka.

Renault Kangoo Van E-Tech.
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe

Renault Kangoo Van E-Tech może ciągnąć całkiem ciężką przyczepę

Renault chwali się, że elektryczne Kangoo, podobnie jak spalinowy odpowiednik, dostępne jest w wersji pozbawionej słupka B z prawej strony (zintegrowany jest z drzwiami przesuwnymi), dzięki czemu użytkownik ma do dyspozycji otwór o szerokości 1446 mm, pozwalający na łatwy dostęp do przestrzeni ładunkowej również boku. Kangoo Van E-Tech może pochwalić się ładownością 600 kg i zdolnością holowania przyczep o masie do 1500 kg.

Renault Kangoo Van E-Tech dysponuje mocą 120 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 245 Nm. Akumulator o pojemności 45 kWh standardowo można naładować prądem przemiennym o mocy 11 kW. Chętni mogą jednak kupić wersję z ładowarką pozwalającą przyjąć moc 22 kW. Samochód osiąga prędkość maksymalną 135 km/h. W wersji ECOLEADER została ona ograniczona do 120 km/h, dzięki czemu Kangoo Van E-Tech może pokonać nieco większy dystans na jednym ładowaniu (według danych Renault do 300 km).

Renault Kangoo Van E-Tech. Wersje wyposażenia i ceny

Renault oferuje 3 wersje wyposażeniowe, jeśli chodzi o Kangoo Van E-Tech:

  • Advance (132 400 złotych): oferta nie przewiduje, aby samochód mógł być ładowany prądem o mocy 22 kW. ECOLEADER dostępny jest tylko w tej wersji wyposażeniowej.
  • Extra (136 400 złotych lub 141 400 złotych): ceny odnoszą się kolejno do wersji przystosowanej do ładowania prądem przemiennym o mocy 11 kW oraz do tej, którą można ładować z mocą 22 kW.
  • Extra Open Sesame by Renault (140 400 złotych lub 145 400 złotych): ceny również odnoszą się kolejno do wersji przygotowanej do ładowania prądem o mocy 11 kW oraz tej, która przystosowana jest do przyjęcia prądu o mocy 22 kW. 

Renault Kangoo Van E-Tech

Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo Van E-Tech.Renaultmateriały prasowe

Warto jednak pamiętać, że samochód jest dostępny z dopłatą w ramach rządowego programu „Mój elektryk”. Renault Kangoo Van E-Tech należy do kategorii N1 (samochody o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony, zaprojektowane i wykonane w celu przewozu ładunków). Dofinansowanie na zakup samochodów tej kategorii może sięgać 70 tys. złotych, pod warunkiem, że nie przekracza 30 proc. kosztów kwalifikowanych.

Renault Kangoo. Silniki i wersje

W spalinowym Kangoo oferowane są następujące silniki benzynowe i silniki Diesla:

  • 1,3 TCe (100 KM, 200 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 168 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 6,7-6,8 l na 100 km
  • 1,3 TCe (130 KM, 240 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 183 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: brak danych
  • 1,3 TCe (130 KM, 240 Nm): dostępny z 7-biegową skrzynią automatyczną, prędkość maksymalna: 183 km/h, średnie spalanie w cyklu mieszanym według producenta: 6,7-6,8 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (95 KM, 260 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 152 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,2-5,3 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 270 Nm): dostępny z 6-biegową skrzynią manualną, prędkość maksymalna: 175 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,6 l na 100 km
  • 1.5 Blue dCi (115 KM, 270 Nm): dostępny z 7-biegową skrzynią automatyczną, prędkość maksymalna: 177 km/h, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym według producenta: 5,7 l na 100 km

W przypadku Kangoo klient ma możliwość wyboru między dwiema wersjami wyposażenia – Equilibre i Techno.

Renault Kangoo

Renault Kangoo.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo.Renaultmateriały prasowe
Renault Kangoo.Renaultmateriały prasowe
Renault KangooRenaultmateriały prasowe

Ceny za Renault Kangoo zaczynają się od 107 900 złotych. Tyle trzeba zapłacić za samochód ze 100-konnym silnikiem benzynowym i w wersji wyposażeniowej Equilibre. Najdroższy w zestawieniu jest mocniejszy diesel z automatyczną skrzynią i w wersji Techno. Potencjalny klient powinien przygotować się na cenę 130 400 złotych.

***

Moto flesz - odcinek 46. Kolejna podwyżka na autostradzie A4INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas