Porsche 911 z napędem na cztery koła

Porsche przedstawiło model 911 Carrera z napędem na obie osie. W przypadku poprzedniej generacji czteronapędowa odmiana cieszyła się dużym powodzeniem - zdecydowało się na nią 34 proc. klientów.

350-konna wersja osiąga "setkę" w 4,5 s, a 400-konna - w zaledwie 4,1 s (dane dla wersji coupe).
350-konna wersja osiąga "setkę" w 4,5 s, a 400-konna - w zaledwie 4,1 s (dane dla wersji coupe).Porsche

Z zewnątrz nowa wersja odróżnia się od zwykłej "911" poszerzonymi o 22 mm od błotnikami z tyłu. Dzięki temu mieszczą się w nich opony szersze o 10 mm od tych montowanych w wersjach z napędem na tylną oś. Dodatkowo - tak jak niemal we wszystkich poprzednich odmianach 4x4 tego modelu - tylne lampy są połączone czerwonym paskiem świateł.

Porsche 911 Carrera 4/4S

Porsche 911 z napędem na cztery koła (czytaj artykuł)

Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche
Porsche 911 Carrera 4/4SPorsche

Napęd na obie osie jest dostępny w odmianach Carrera 4 (silnik typu bokser o pojemności 3,4 l i mocy 350 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 s) lub Carrera 4S (3,8 l, 400 KM, 4,1 s), przy czym obie wersje występują jako Coupe lub Cabriolet. Seryjna jest skrzynia manualna, a dwusprzęgłowa PDK to opcja. Obie mają siedem przełożeń.

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas