Podwodny Colt

Rozpoczyna się oficjalna sprzedaż nowego Mitsubishi Colt. Wprowadzeniu tego auta na rynek będzie towarzyszyć bardzo innowacyjna "podwodna" ogólnoeuropejska kampania reklamowa we wszystkich mediach.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

W Polsce kampania obejmie telewizję, prasę i internet.

Nowy Colt to najważniejszy samochód w historii Mitsubishi Motors w Europie od jej debiutu w roku 1974 oraz pierwszy pojazd segmentu B. Colt jest atrakcyjnym stylistycznie, mierzącym 387 cm długości hatchbackiem o przestronnej kabinie, dobrym wykończeniu i niezłych własnościach dynamicznych.

Jak wyjaśnia Chaya Chatterjee - Dyrektor Generalny Działu Komunikacji w MME: "Nowy Colt to wielki przełom dla naszej marki w Europie. Stąd pomysł przełamania przyzwyczajeń i przeniesienia naszych potencjalnych klientów na zupełnie nowe tereny." Z hasłem "Dokąd zabierze Cię Colt?" Mitsubishi zaprasza swych potencjalnych klientów do fantastycznej podróży w nowy, odważny świat, wyprawy obfitującej w ekscytujące doświadczenia.

Przełamując przyzwyczajenia

Przewracając do góry nogami zakorzenione przyzwyczajenia, MME wraz ze StrawberryFrog -agencją promocji marki z siedzibą w Amsterdamie - wykorzystała jako scenę dla swego nowego Colta najbardziej niezwykłe miejsce - dno morza. Tym samym cała kampania mająca na celu podkreślenie dynamiki, osiągów i funkcjonalności auta została zrealizowana pod wodą.

Według Scotta Goodsona - Dyrektora Kreatywnego w StrawberryFrog. "...opracowaliśmy oryginalną i odmienną kampanię reklamową, która przenosi nowego Colta pod powierzchnię morza - by udowodnić twierdzenie, że nowy Colt może was zabrać tam, gdzie jeszcze nigdy nie byliście. Każdy poszukuje nowych, ekscytujących doznań. Prowadzenie samochodu nie musi być czymś niezmiennym, nużącym, normalnym. Można wzbogacić swe życie odrobiną przygody za każdym razem, gdy wsiadasz za kierownicę - i to jest to, co Colt da ludziom: otwarcie tych drzwi gwarantuje nowe doświadczenia".

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas