Nieoczekiwany efekt dopłat

Dopłaty do zakupu samochodów małych i ekonomicznych, które wprowadziły państwa zachodnie przynoszą nieoczekiwane efekty.

Renault clio storia
Renault clio storiaInformacja prasowa (moto)

Zwykle jest tak, że gdy wchodzi nowa generacja modelu, to poprzednik schodzi z taśmy produkcyjnej. Teraz to się zmieniło.

Mimo, że od dawna można kupić peugeota 207, to wciąż w ofercie jest 206-tka, która debiutowała jedyne 11 lat temu, a dla niepoznaki nazywa się 206+. Nie inaczej jest w wypadku Renault. Nowe clio zdążyło się już opatrzyć, a wciąż w salonach można kupić poprzednią generację tego modelu, która znów, dla zmylenia przeciwnika, nazywa się storia lub campus (w zależności od rynku).

Informacja prasowa (moto)

Również ten samochód na rynku jest od 1998 roku. Francuzi planowali, że w październiku tego roku ostatnie auto zjedzie z taśmy montażowej. Okazało się jednak, że popyt na "stare" clio (w związku z dopłatami) jest tak duży, że auto będzie produkowane przynajmniej do końca roku.

Clio storia dostępne jest na polskim rynku (gdzie dopłat nie ma) od 34 900 zł.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas