Najlepsze sześć miesięcy!

Ze znajomością niemieckich haseł jest w Polsce słabo. Rozumiemy wprawdzie "achtung minen" czy "hande hoch" ale już "Vorsprung durch Technik" stwarza nam poważne problemy.

article cover
INTERIA.PL

"Przewaga dzięki technice", bo tak należy tłumaczyć je na jedynie słuszny język, to hasło reklamowe lansowane przez Audi. Najnowsze wyniki sprzedaży wskazują jednak, że oprócz techniki, ważny jest też wygląd.

Wystarczyło, że panowie z Ingolstadt popracowali nieco nad stylistyką swoich modeli, a sprzedaż ruszyła z kopyta. W dużej mierze dzięki wprowadzeniu nowego A4 w wersji sedan i kombi (avant) samochody z czterema kółkami na masce sprzedają się teraz jak ciepłe bułeczki. Od stycznia do czerwca tego roku niemiecka firma sprzedała na całym świecie aż 516 tys. samochodów, co jest najlepszym półrocznym wynikiem w historii marki.

Audi ma obecnie najmłodszą paletę w branży motoryzacyjnej. Do 2015 roku planuje poszerzyć swoją ofertę z obecnych 26 do 40 modeli.

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas