Mercedes-AMG C 43 4MATIC po liftingu

Niedawno poznaliśmy klasę C po modernizacji, a teraz przyszedł czas na jej usportowioną, choć nie ekstremalną, wersję od AMG.

Mercedes-AMG C 43 4MATIC
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes

Podobnie jak w przypadku wersji "cywilnej", tak i AMG nie zmieniło się w sposób znaczący. Znawcy modelu mogą zauważyć nowy grill z podwójną poprzeczką oraz nieco inaczej ukształtowany zderzak. Z tyłu z kolei pojawiły się cztery okrągłe końcówki wydechu (wcześniej były one trapezoidalne) oraz inny dyfuzor. Do wyboru jest 5 wzorów felg w rozmiarze 18 cali oraz 19-calowe.

Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2018

Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes
Mercedes-AMG C 43 4MATICMercedes

Największe zmiany w kabinie, to nowa kierownica z dwoma touchpadami i przyciskami do tempomatu (zapożyczona z odświeżonej klasy S), wirtualne zegary oraz większy, panoramiczny ekran systemu multimedialnego.

Pod maską pracuje, ten sam co dotychczas, podwójnie doładowany silni V6 o pojemności 3 l. Został on jednak nieznacznie wzmocniony i teraz generuje 390 KM oraz 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowo współpracuje z 9-biegową przekładnią automatyczną oraz napędem na wszystkie koła 4MATIC. Nie wpłynęło to jednak na osiągi modelu - sprint do 100 km/h nadal zajmuje 4,7 s.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas