Już 50 tysięcy zamówień na Opla Insignię
Trudno wyobrazić sobie lepszy debiut. Chociaż od premiery drugiej generacji Insignii na marcowym salonie w Genewie nie minęło jeszcze pół roku, Opel zebrał już przeszło 50 tys. zamówień na ten model!
Sprzedażowy wynik topowego Opla jest o tyle imponujący, że pożądane przez nabywców wersje nadwoziowe - liftback (Grand Sport) i - wielbione przez klientów flotowych - kombi (Sports Tourer) - uzupełniły cenniki niemieckiej marki dopiero pod koniec czerwca!
Przypominamy, że z początkiem sierpnia w polskich salonach zadebiutowała uterenowiona odmiana szlagieru z Russelsheim - Insignia Country Tourer. Początkowo w ofercie jednostek napędowych znajdziemy dwulitrowy silnik wysokoprężny o mocy 170 KM zestawiony z napędem na przednie koła (ceny od 150 800 zł).
Standardem jest sześciostopniowa, ręczna skrzynia biegów. Jako opcję zamówić można ośmiostopniową przekładnię automatyczną. Dla zwolenników jednostek o zapłonie iskrowym przygotowano motor 1,5 l Direct Injection Turbo rozwijający 140 lub 165 KM. Do wyboru są sześciobiegowa skrzynia ręczna lub sześciostopniową przekładnia automatyczna. Ceny tych wersji to 128 500 i 132 500 zł.