"Hajto wie, jak ważna jest droga hamowania". Ostry spór o wykorzystanie wizerunku

Wiktor Seredyński

Wiktor Seredyński

Aktualizacja
Tomasz Hajto reaguje na wykorzystanie jego wizerunku do reklamowania firmy z częściami samochodowymi.
Tomasz Hajto reaguje na wykorzystanie jego wizerunku do reklamowania firmy z częściami samochodowymi.Grzegorz Wajda/REPORTER East News

W skrócie

  • Na stronie internetowej sprzedano prawa do wizerunku Tomasza Hajty, byłego piłkarza reprezentacji Polski, które wykorzystała firma produkująca części samochodowe.
  • Reklama firmy z wizerunkiem Hajty wywołała kontrowersje ze względu na tragiczne wydarzenie z przeszłości piłkarza.
  • Hajto twierdzi, że wykorzystano jego wizerunek bez zgody, podczas gdy firma zarządzająca prawami zapewnia o legalności działań.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Kontrowersyjny wizerunek Tomasza Hajty. Piłkarz spowodował śmiertelny wypadek

Tomasz Hajto twierdzi, że doszło do nieuprawnionego wykorzystania wizerunku

Rozpowszechnianie mojego wizerunku w kontekście, w jakim pojawia się on obecnie w przestrzeni publicznej, miało miejsce bez mojej zgody i stanowi naruszenie zarówno prawa, jak i zasad współżycia społecznego. Analizowana jest również możliwość złożenia zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa
czytamy w publikacji Tomasza Hajty.

Roszczenia są nieuzasadnione. Firma odpowiada na zarzuty Tomasza Hajty

Milion kilometrów gwarancji. Cztery nowe Toyoty wstrząsną rynkieminteriaINTERIA.PL