Grupa PSA zmierza do celu
W pierwszym półroczu 2001 roku grupa PSA sprzedała 1 602 000 samochodów (950 000 sztuk Peugeota oraz 652 000 sztuk Citroena). Wynik ten daje wzrost sprzedaży w porównaniu do pierwszego półrocza 2000 roku o 10,6%. Francuska grupa jest zatem na najlepszej drodze do osiągnięcia zamierzonego celu i sprzedania 3 milionów samochodów w roku bieżącym.
Mimo, iż europejski rynek samochodów osobowych w ciągu 6 miesięcy tego roku odnotował spadek o 1,7%, grupa PSA odnotowała 9,3-procentowy wzrost. W 17 krajach Europy Zachodniej zarejestrowano do tej pory 1 321 000 samochodów wyprodukowanych pod szyldem PSA. Na tą liczbę złożyło się 752 000 sztuk Peugeota i 569 000 egzemplarzy Citroena. Udział grupy w rynku europejskim wynosi 14,6%, co umocniło PSA na drugim miejscu wśród konstruktorów samochodów.
Poza Europą Zachodnią grupa Peugeot/Citroen sprzedała w ciągu sześciu miesięcy 271 000 samochodów (w tym 187 000 peugeotów), co oznacza 17,6% wzrostu w porównaniu z rokiem ubiegłym.