Dziennikarz TVN Turbo wyrwał kierownicę. Omoda: "tak miało być"

Łukasz Bąk z TVN Turbo wyrwał kolumnę kierownicy z Omody 5. Chińczycy przekonują, że to system bezpieczeństwa / Fot: Youtube
Łukasz Bąk z TVN Turbo wyrwał kolumnę kierownicy z Omody 5. Chińczycy przekonują, że to system bezpieczeństwa / Fot: Youtubemateriały prasowe

W skrócie

  • Omoda i Jaecoo tłumaczą, dlaczego kolumnę kierowniczą z modelu Omoda 5 można było łatwo wyjąć w czasie testu przeprowadzonego przez TVN Turbo.
  • Producent zapewnia, że mechanizm zabezpieczenia kolumny kierowniczej ma na celu ochronę kierowcy i usprawnienie działań ratowniczych po wypadku.
  • Chery podkreśla, że nie doszło do defektu produkcyjnego, a model Omoda 5 uzyskał najwyższe noty w testach bezpieczeństwa Euro NCAP i innych.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu
Dzięki celowo elastycznym zabezpieczeniom, służby ratunkowe nie muszą używać ciężkiego sprzętu, by uwolnić kierowcę zakleszczonego przez kolumnę, zwiększając szanse na przeżycie
czytamy w wydanym przez marki oświadczeniu.
Teleskopowe połączenie wałka kierowniczego nie jest zamknięte, a zatrzaski elektryczne zabezpieczają złącza przed przypadkowym rozłączeniem, jednocześnie umożliwiając ich demontaż bez ryzyka uszkodzenia przewodów czy zwarcia
napisano w oświadczeniu.
To najlepsze chińskie auto w Polsce. Kosztuje od 115 500 złINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?