240 mln ludzi szuka samochodu. Kto przejmie ten rynek?

Swoją przygodę z motoryzacją rozpoczyna właśnie 280 mln Chińczyków urodzonych w latach osiemdziesiątych minionego wieku. To największa grupa nabywcza, o którą postanowili powalczyć m.in. konstruktorzy Nissana.

Na trwającym właśnie salonie motoryzacyjnym w Szanghaju japońska firma zaprezentowała koncepcyjny model kompaktowego sedana o nazwie Friend ME. Samochód zaprojektowano ze specjalnym uwzględnieniem gustów młodych Chińczyków - ostre, zdecydowane kształty podkreślać mają sportowe aspiracje auta, potęgowany dodatkowo przez duże koła i krótkie zwisy.

W kabinie wygospodarowano miejsce dla czterech dorosłych osób, z których każda ma do dyspozycji osobny fotel. Zadbano też o modne gadżety - dotykowe wyświetlacze i elementy lakierowane na wysoki połysk.

Jak myślicie, czy samochód ma szanse na sukces również poza Chinami? Jak wam się podoba nowa stylistyka Nissana?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy