Toyota Prius po ekstremalnym tuningu

Toyota starała się, aby nowy Prius generacji wyróżniał się z tłumu dynamicznym designem, ale japońska firma tuningowa Wald International postanowiła pójść o krok dalej. Tak na prawdę o kilka sporych kroków dalej.

Toyota Prius Wald Sports Line
Toyota Prius Wald Sports Line Informacja prasowa (moto)

Inspiracje mechaników firmy Wald są w tym wypadku oczywiste - to samochody wyścigowe. Priusem Sports Line nie podjedziesz pod krawężnik, ani nawet nie pokonasz progu zwalniającego, ale przecież nie o to chodzi. W pakiecie Wald Sports Line Prius dostał nowy zderzak z przeprojektowanym grillem i przednim spojlerem.

Toyota Prius Wald Sports Line

Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  
Toyota Prius Wald Sports Line  

Pod światłami LED umieszczono deflektory z włókna węglowego. Dokładki progowe sprawiają wrażenie, że auto niemal szura po ziemi. Do tego dochodzi tylny dyfuzor i cztery końcówki układu wydechowego.

Duże wrażenie robią aluminiowe felgi o ciekawym wzorze przypominającym turbinę samolotu. Są zdecydowanie większe od seryjnych i dobrze się komponują z linią podwozia obniżoną przednim spojlerem, dokładkami bocznymi i dyfuzorem.

Mechanicy Wald nie wprowadzili jednak żadnych modyfikacji w napędzie hybrydowym - nadal jest to zespół dwóch silników elektrycznych o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz jednostki benzynowej 1.8 VVT-i pracującej w cyklu Atkinsona i rozwijającej 97 KM oraz moment obrotowy 142 Nm. Łączna moc układu to 122 KM. Zmieniono za to hamulce - przednie otrzymały 6-tłoczkowe zaciski.

Toyota Prius Wald Sports Line Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas