Najbardziej przerażająca reklama opon...

Twórcy reklam słyną z oryginalnych pomysłów na przyciągnięcie uwagi widza. Żeby taki efekt osiągnąć, japońska firma produkująca opony stworzyła jeden z najbardziej przerażających spotów telewizyjnych w historii.

Twórcy reklam słyną z oryginalnych pomysłów na przyciągnięcie uwagi widza. Żeby taki efekt osiągnąć, japońska firma produkująca opony stworzyła jeden z najbardziej przerażających spotów telewizyjnych w historii.

Firma Autoway umieściła nawet przed krótkim filmem ostrzeżenie, że reklama nie jest przeznaczona dla widzów o słabym sercu i zalecenie, że jeśli po obejrzeniu filmu pojawiłyby się problemy zdrowotne, należy skontaktować się jak najszybciej z lekarzem.

Na końcu umieszczony został również komunikat, że za wszelkie "choroby lub urazy" spowodowane oglądaniem filmu, firma nie ponosi odpowiedzialności.

Przesłaniem reklamy jest pokazanie, jak dobrze sprawują się japońskie opony na drogach, nawet w ekstremalnych warunkach.

Na filmie widoczny jest obraz zza szyby auta. Kierowca jedzie w czasie śnieżycy po pustej drodze. Nagle, znikąd pojawia się na drodze dziewczyna ubrana w samą koszulę nocną. Kilka chwil później widać ją z bardzo bliskiego ujęcia, tuż przed maską samochodu. Towarzyszą temu odpowiednie efekty dźwiękowe.

Reklama

Kierowca w panice zaczyna wycofywać auto; w tle nadal widać przerażającą dziewczynę. Na końcu reklamy postać stoi z laptopem w ręce, a na jego ekranie jest umieszczona informacja o producencie opon.

Zdania internautów na temat spotu są podzielone. Jedni twierdzą, że jest to świetnie zrealizowana, przyciągająca uwagę reklama wzorująca się na najlepszych horrorach. Drudzy, że stworzenie takiego filmu jest bezsensowne i niepotrzebnie stresuje widzów.

RMF
Dowiedz się więcej na temat: opony | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama