Żadne służbówki, tylko kupione za swoje. Tych aut naprawdę można zazdrościć

Paweł Rygas

Oprac.: Paweł Rygas

Suzuki ma najwyższy udział klientów indywidualnych w ogóle sprzedaży w Polsce
Suzuki ma najwyższy udział klientów indywidualnych w ogóle sprzedaży w PolscePaweł RygasINTERIA.PL

Zobacz również:

    Tych aut naprawdę możesz zazdrościć właścicielom. Trzy marki rynkowym fenomenem

    • 5. Kię (43 proc. udziału klientów indywidualnych),
    • 6. Mazdę (42,5 proc. udziału klientów indywidualnych),
    • 7. Ssangyong (41,8 proc. udziału klientów indywidualnych),
    • 8. Fiat (40,2 proc. udziału klientów indywidualnych),
    • 9. Subaru (39,0 proc. udziału klientów indywidualnych),
    • 10. Nissan (38,3 proc. udziału klientów indywidualnych). 

    Ferrari i Lexus dla Kowalskiego?

    Zobacz również:

      Efekt skali. Jak czytać statystyki?

      Moto Flesz 79: Czarne chmury na transportem, Norwegowie już nie chcą aut na prąd