Mercedes EQC. Polskie ceny

W polskich salonach można już składać zamówienia na pierwszy model z nowej, elektrycznej, rodziny Mercedesa EQ - EQC 400 4Matic.

Bezemisyjny suv ze Stuttgartu wyceniony został na 328 300 zł. To o przeszło 14 tys. zł mniej, niż zapłacić trzeba w salonie Audi za jego głównego rywala - model E-Tron.

Mercedes EQC 400 4Matic mierzy 4761 mm długości, 1884 mm i 1624 szerokości. Rozstaw osi to 2873 mm. Dzięki zamontowaniu baterii akumulatorów pod podłogą przedziału pasażerskiego bagażnik pochwalić się może objętością ponad 505 l.

Klienci mają do wyboru 11 kolorów karoserii i dwanaście rodzajów tapicerek (materiałowa, ekoskóra, skóra). Standardowo - bez żadnych dopłat - samochód oferowany jest w kolorze czarnym i na 19-calowych obręczach kół ze stopów lekkich.

Reklama

Mercedes EQC 400 4Matic napędzany jest przez dwa silniki elektryczne - po jednym na każdą z osi pojazdu. Jednostki mają inną charakterystykę pracy. Przednia zapewnia płynną jazdę przy niewielkim wykorzystaniu energii. Tylna odpowiada za dynamikę i sprawną reakcję na pedał przyspieszenia.

Systemowa moc układu napędowego to 408 KM, maksymalny moment obrotowy wynosi 765 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 5,1 s i osiąga prędkość maksymalną 180 km/h. Samochód może też ciągnąć przyczepę o masie do 1,8 tony. Same akumulatory mają pojemność 80 kWh co zapewnia zasięg około 450 km (wg cyklu pomiarowego NEDC).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy