Używany Volkswagen Golf VI (2008-)

Volkswagen Golf VI (2008-2012)
Volkswagen Golf VI (2008-2012)Auto Moto
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.
W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.Auto Moto

Zobacz również:

    Volkswagen Golf VI (2008-2012)

    Hatchback 5d cieszy się największą popularnością.
    Hatchback 5d cieszy się największą popularnością.Motor
    Dwie dorosłe osoby mieszczą się tutaj bez problemu.
    Dwie dorosłe osoby mieszczą się tutaj bez problemu.Motor
    Tak jak w „piątce”: bardzo dobre fotele – są trwałe i przyjazne dla kręgosłupa.
    Tak jak w „piątce”: bardzo dobre fotele – są trwałe i przyjazne dla kręgosłupa.Motor
    1.4 TSI: ten silnik cieszy się najgorszą opinią w gamie.
    1.4 TSI: ten silnik cieszy się najgorszą opinią w gamie.Motor
    W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.
    W porównaniu z poprzednikiem: wyraźnie lepsza jakość materiałów i bardziej atrakcyjne wzornictwo.Motor
    Bagażnik wersji 5d nie jest największy w swojej klasie: ma 350-1305 l.
    Bagażnik wersji 5d nie jest największy w swojej klasie: ma 350-1305 l.Motor
    Używany Volkswagen Golf VI (2008-2012)
    Używany Volkswagen Golf VI (2008-2012)Motor
    W zależności od wersji – mały ekran radia lub duży z nawigacją.
    W zależności od wersji – mały ekran radia lub duży z nawigacją.Volkswagen
    Diesle 1.6 TDI z początkowego okresu produkcji gasły bez powodu.
    Diesle 1.6 TDI z początkowego okresu produkcji gasły bez powodu.Volkswagen

    Volkswagen Golf VI (2008-) - inne wersje

    Volkswagen Jetta
    Volkswagen JettaVolkswagen
    Volkswagen Golf Variant
    Volkswagen Golf VariantVolkswagen
    Volkswagen Golf Plus
    Volkswagen Golf PlusVolkswagen
    Volkswagen Golf VI GTI
    Volkswagen Golf VI GTIVolkswagen
    Volkswagen Golf VI R
    Volkswagen Golf VI RVolkswagen
    • drobne awarie instalacji elektrycznej (np. psuje się przełącznik świateł kierunkowskazów)
    • punktowa korozja elementów poszycia nadwozia (trudno wskazać typowe miejsca, przed zakupem trzeba dobrze obejrzeć całe auto)
    • wersji benzynowych 1.6 8V ponieważ są wyjątkowo trwałe
    • wolnossących wersji benzynowych 1.4 - mają małą moc, ale również nie sprawiają zbyt wielu problemów
    • wersji 2.0 TDI - po doposażeniu w układ Common Rail sprawiają mniej problemów niż dawniej
    • wersji 1.4 TSI o mocy 160 KM bez dokumentacji serwisowej - jest ponadprzeciętnie droga w naprawach
    • jak na klasę kompaktową, Golf VI gwarantuje bardzo wysoki komfort jazdy; bardzo dobre jest także wyciszenie wnętrza
    • wiele części pochodzi z Golfa V, co obniża koszty napraw
    • wysokie ceny egzemplarzy używanych
    • Golf VI to nowoczesny samochód i - niestety - psuje się równie często jak jego rywale

    Dane techniczne: Volkswagen Golf VI (2008-) - wybrane wersje

    Wersja
    1.2 TSI
    1.4
    1.4 TSI
    1.6
    2.0 TSI
    1.6 TDI
    2.0 TDI
    2.0 TDI
    rodzaj silnika
    t. benz.
    benz.
    t.+k. benz.
    benz.
    t. benz.
    t.diesel
    t.diesel
    t.diesel
    poj. skok.
    1197 cm3
    1390 cm3
    1390 cm3
    1595 cm3
    1984 cm3
    1598 cm3
    1968 cm3
    1968 cm3
    zawory/rozrząd
    8/pasek
    16/pasek
    16/łańcuch
    8/pasek
    16/łańcuch
    16/pasek
    16/pasek
    16/pasek
    moc maks.
    86 KM
    80 KM
    160 KM
    102 KM
    271 KM
    105 KM
    140 KM
    170 KM
    moment obr.
    160 Nm
    132 Nm
    240 Nm
    148 Nm
    350 Nm
    250 Nm
    320 Nm
    350 Nm
    prędkość maks.
    178 km/h
    172 km/h
    220 km/h
    189 km/h
    250 km/h
    189 km/h
    209 km/h
    222 km/h
    0‑100 km/h
    12,3 s
    13,9 s
    8,0 s
    12,2 s
    5,7 s
    11,3 s
    9,3 s
    8,1 s
    zużycie paliwa*
    5,6
    6,4
    6,3
    7,2
    8,5
    4,6
    4,9
    5,4
    * średnie w l/100 km; dane fabryczne