Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum - test

Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.
Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.Motor
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.Motor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.
Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.Motor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Fotele są miękkie ale dzięki świetnemu wyprofilowaniu dobrze podpierają ciało.
Fotele są miękkie ale dzięki świetnemu wyprofilowaniu dobrze podpierają ciało.Motor
Turbodiesel jest cichy i dynamiczny, ale zużywa średnio 8,9 l paliwa na 100 km.
Turbodiesel jest cichy i dynamiczny, ale zużywa średnio 8,9 l paliwa na 100 km.Motor
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.Motor
Bagażnik – jak w zwykłym kombi podobnej wielkości, czyli całkiem spory.
Bagażnik – jak w zwykłym kombi podobnej wielkości, czyli całkiem spory.Motor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum - podsumowanie

  • bardzo cicha praca silnika,
  • więcej niż zadowalające osiągi,
  • wysoki komfort jazdy,
  • świetna jakość wykonania
  • na razie brakuje wersji 4x4 z nowym dieslem,
  • zużycie paliwa znacznie wyższe od deklarowanego przez producenta

Dane techniczne: Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

 
Volvo XC60
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1969 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
181 KM/4250
Maks. moment obrotowy
400 Nm/1750
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
464/189/167 cm
Rozstaw osi
277 cm
Masa/ładowność
1844/486 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
495/1455 l
Poj. zbiornika paliwa
70 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,2/4,3/4,6
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
9,7/7,6/8,7
Cena
187 500 zł