Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum - test

Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.
Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.Motor
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.Motor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.
Auta po liftingu mają większą osłonę chłodnicy i trochę inny zderzak. Sylwetka XC60 to ciągle mocny punkt auta.Motor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Fotele są miękkie ale dzięki świetnemu wyprofilowaniu dobrze podpierają ciało.
Fotele są miękkie ale dzięki świetnemu wyprofilowaniu dobrze podpierają ciało.Motor
Turbodiesel jest cichy i dynamiczny, ale zużywa średnio 8,9 l paliwa na 100 km.
Turbodiesel jest cichy i dynamiczny, ale zużywa średnio 8,9 l paliwa na 100 km.Motor
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.
Przy okazji niedawnych modernizacji, analogowy zestaw zegarów zastąpiono ciekawie wyglądającym wyświetlaczem. Jakość użytych materiałów jest doskonała.Motor
Bagażnik – jak w zwykłym kombi podobnej wielkości, czyli całkiem spory.
Bagażnik – jak w zwykłym kombi podobnej wielkości, czyli całkiem spory.Motor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum
Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic SummumMotor

Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum - podsumowanie

Zobacz również:

    • bardzo cicha praca silnika,
    • więcej niż zadowalające osiągi,
    • wysoki komfort jazdy,
    • świetna jakość wykonania
    • na razie brakuje wersji 4x4 z nowym dieslem,
    • zużycie paliwa znacznie wyższe od deklarowanego przez producenta

    Dane techniczne: Volvo XC60 D4 Drive-E Geartronic Summum

     
    Volvo XC60
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1969 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    181 KM/4250
    Maks. moment obrotowy
    400 Nm/1750
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Napęd
    przedni
    Dług./szer./wys.
    464/189/167 cm
    Rozstaw osi
    277 cm
    Masa/ładowność
    1844/486 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    495/1455 l
    Poj. zbiornika paliwa
    70 l (ON)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,5 s
    Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,2/4,3/4,6
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,7/7,6/8,7
    Cena
    187 500 zł