Volkswagen Golf VII 2.0 TDI DSG Highline - test

Golf przekonuje do siebie świetnym prowadzeniem. Udowadnia to w slalomie, osiągając prędkość 66,1 km/h. Ford Focus 2.0 TDCi uzyskał wynik 63,5 km/h.
Golf przekonuje do siebie świetnym prowadzeniem. Udowadnia to w slalomie, osiągając prędkość 66,1 km/h. Ford Focus 2.0 TDCi uzyskał wynik 63,5 km/h.Motor
Wyróżnikiem nowej odsłony niemieckiego bestsellera jest deska rozdzielcza z konsolą środkową zwróconą w stronę kierowcy.
Wyróżnikiem nowej odsłony niemieckiego bestsellera jest deska rozdzielcza z konsolą środkową zwróconą w stronę kierowcy.Motor

VW Golf VII 2.0 TDI DSG Highline

Golf przekonuje do siebie świetnym prowadzeniem. Udowadnia to w slalomie, osiągając prędkość 66,1 km/h. Ford Focus 2.0 TDCi uzyskał wynik 63,5 km/h.
Golf przekonuje do siebie świetnym prowadzeniem. Udowadnia to w slalomie, osiągając prędkość 66,1 km/h. Ford Focus 2.0 TDCi uzyskał wynik 63,5 km/h.Motor
Każdy element nowego Golfa jest przynajmniej dobry. Całość – fantastyczna!
Każdy element nowego Golfa jest przynajmniej dobry. Całość – fantastyczna!Motor
VW Golf siódmej generacji to auto całkowicie nowe, o czym świadczą choćby dźwigienki kierunkowskazów.
VW Golf siódmej generacji to auto całkowicie nowe, o czym świadczą choćby dźwigienki kierunkowskazów.Motor
Nawet, jeśli pasażer się rozpycha, miejsca na nogi nie zabraknie. Na głowę – też nie. Na kanapie siedzi się naprawdę wygodnie.
Nawet, jeśli pasażer się rozpycha, miejsca na nogi nie zabraknie. Na głowę – też nie. Na kanapie siedzi się naprawdę wygodnie.Motor
Nowość w Golfie to niewielka szybka przy słupku bocznym, poprawiająca widoczność z miejsca kierowcy. Lusterko zostało przeniesione ze słupka na drzwi.
Nowość w Golfie to niewielka szybka przy słupku bocznym, poprawiająca widoczność z miejsca kierowcy. Lusterko zostało przeniesione ze słupka na drzwi.Motor
Golf może być wyposażony w asystenta pasa ruchu i system ostrzegający przed kolizją.
Golf może być wyposażony w asystenta pasa ruchu i system ostrzegający przed kolizją.Motor
Dużo miejsca i komfortowe fotele z regulacją wysokości oraz podpórki pod lędźwiowy odcinek kręgosłupa.
Dużo miejsca i komfortowe fotele z regulacją wysokości oraz podpórki pod lędźwiowy odcinek kręgosłupa.Motor
Kieszenie wszystkich drzwi wyłożono tkaniną, zapobiegającą hałasowaniu umieszczonych w nich przedmiotów.
Kieszenie wszystkich drzwi wyłożono tkaniną, zapobiegającą hałasowaniu umieszczonych w nich przedmiotów.Motor
Silnik tylko pozornie jest taki, jak u poprzednika. Niezmieniony został jedynie jego blok.
Silnik tylko pozornie jest taki, jak u poprzednika. Niezmieniony został jedynie jego blok.Motor
W schowku przed pasażerem znajdują się m.in. odtwarzacz DVD i dwa sloty na karty SD.
W schowku przed pasażerem znajdują się m.in. odtwarzacz DVD i dwa sloty na karty SD.Motor
Złącze USB ukryto pod zamykaną klapką, umieszczoną za dźwignią zmiany biegów.
Złącze USB ukryto pod zamykaną klapką, umieszczoną za dźwignią zmiany biegów.Motor
Wyróżnikiem nowej odsłony niemieckiego bestsellera jest deska rozdzielcza z konsolą środkową zwróconą w stronę kierowcy.
Wyróżnikiem nowej odsłony niemieckiego bestsellera jest deska rozdzielcza z konsolą środkową zwróconą w stronę kierowcy.Motor
Oparcia kanapy składają się na płasko, tworząc z podłogą równą powierzchnię.
Oparcia kanapy składają się na płasko, tworząc z podłogą równą powierzchnię.Motor
Powyżej – zatrzask, utrzymujący podłogę po jej uniesieniu.
Powyżej – zatrzask, utrzymujący podłogę po jej uniesieniu.Motor
Duży otwór załadunkowy bagażnika, foremny kształt i pojemność 380-1270 l.
Duży otwór załadunkowy bagażnika, foremny kształt i pojemność 380-1270 l.Motor
Dojazdowe koło zapasowe, ukryte pod podłogą bagażnika, to wyposażenie seryjne.
Dojazdowe koło zapasowe, ukryte pod podłogą bagażnika, to wyposażenie seryjne.Motor
Aktywny tempomat ACC ostrzega także przed kolizją i w razie potrzeby sam uruchamia hamulce.
Aktywny tempomat ACC ostrzega także przed kolizją i w razie potrzeby sam uruchamia hamulce.Motor
Golf rozpoznaje znaki drogowe, informując o ograniczeniach prędkości czy zakazie wyprzedzenia.
Golf rozpoznaje znaki drogowe, informując o ograniczeniach prędkości czy zakazie wyprzedzenia.Motor
Lane Assist utrzymuje auto na pasie ruchu. Przy braku reakcji, każe kierowcy przejąć kontrolę.
Lane Assist utrzymuje auto na pasie ruchu. Przy braku reakcji, każe kierowcy przejąć kontrolę.Motor
Nadwozie Volkswagena Golfa najnowszej generacji zyskało nieco charakteru za sprawą ostro narysowanych tylnych lamp.
Nadwozie Volkswagena Golfa najnowszej generacji zyskało nieco charakteru za sprawą ostro narysowanych tylnych lamp.Motor

Dane techniczne: VW Golf VII 2.0 TDI DSG Highline

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1968 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
150 KM/3500
Maks. moment obrotowy
320 Nm/1750
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa (DSG)
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,0 m
Masa/ładowność
1375/580 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
380/1270 l
Pojemność zbiornika paliwa
50 l (ON)
Opony
205/55 R15
Wymiar (dł./szer./wys.)
426/179/145 cm
Rozstaw osi
264 cm
Teoretyczny zasięg
1110 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
212 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,2/4,0/4,5
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,4 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,1 dB
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
6,7/4,9
Rzeczywisty zasięg
860 km
Cena
101 030 zł