To najlepszy mały Ford. Puma Gen-E przebija spalinową, choć ma jedną słabość

Jasnoniebieski samochód marki Ford stoi zaparkowany na brukowanej ścieżce otoczonej liśćmi, przed wejściem do stylowego budynku; w tle widoczne drzewa oraz fragmenty sąsiedniej zabudowy.
Ford Puma Gen-E to najmniejszy elektryczny model FordaPiotr KrólINTERIA.PL
Jasnoniebieski samochód osobowy marki Ford na brukowanej nawierzchni, widoczny od przodu, otoczenie stanowi ozdobny ogród z jesienną roślinnością i elementami architektury ogrodowej.
Gdyby nie zielona tablica rejestracyjna, elektryczną Pumę można by pomylić ze spalinową wersjąPiotr KrólINTERIA.PL

Prowadzenie i zawieszenie - najlepszy w klasie

Nowoczesny niebieski samochód zaparkowany na brukowanym podjeździe przed eleganckim budynkiem z drewnianymi drzwiami i białymi kolumnami.
Samochód wyjeżdża z salonu na obręczach o średnicy 17 lub 18 caliPiotr KrólINTERIA.PL

Wyciszenie w trasie - jeden z dwóch dużych minusów

Czarny schowek w bagażniku samochodu z niebieskim przewodem do ładowania pojazdu elektrycznego, ułożonym spiralnie, w centralnej części przestrzeni.
Pod podłogą bagażnika znajduje się obszerny schowek – Giga Box o pojemności 143 litrówPiotr KrólINTERIA.PL
Wnętrze samochodu z widokiem na tylne siedzenia wykończone czarną tapicerką z jasnymi przeszyciami, nowoczesny design, zagłówki dla pasażerów oraz wyraźnie widoczne uchwyty ISOFIX.
Na tylnej kanapie dorosłym będzie ciasno. Co gorsza, siedzi się z mocno uniesionymi kolanamiPiotr KrólINTERIA.PL

Zasięg i zużycie energii - realnie lepiej niż wynika z papierów

Niebieski samochód Ford Puma zaparkowany na brukowanej alejce w otoczeniu jesiennych liści, przy białym budynku z polską flagą na fasadzie.
W topowej odmianie pokrywa bagażnika jest sterowana elektryczniePiotr KrólINTERIA.PL

Wnętrze i ergonomia - nowocześnie, ale po fordowemu

Nowoczesna deska rozdzielcza samochodu Ford z cyfrowym panelem wskaźników, dużym ekranem dotykowym na konsoli centralnej oraz skórzaną kierownicą, całość utrzymana w czarnej kolorystyce.
Dźwignia wyboru kierunku jazdy z tunelu środkowego trafiła za kierownicęPiotr KrólINTERIA.PL

Praktyczność - dzięki Giga Boxowi Puma gra w innej lidze

Otwarta maska niebieskiego samochodu z widocznym silnikiem i elementami komory silnika, takimi jak akumulator oraz przewody.
Przedni bagażnik ma 43 litry i jest schowany pod dodatkową klapkąPiotr KrólINTERIA.PL
Niebieski samochód Ford Puma zaparkowany na brukowanej ulicy przed wejściem do eleganckiego budynku mieszkalnego.
Jeżdżąc elektryczną Pumą trzeba uważać na progi zwalniające. Prześwit auta to jedyne 15 cmPiotr KrólINTERIA.PL

Nie kupić, a wynająć - tu zaczyna się największy sens Pumy Gen-E

Nowoczesny, niebieski samochód osobowy zaparkowany przy ulicy, widoczny fragment przedniej części pojazdu z podświetlonym reflektorem, na karoserii krople deszczu.
Puma Gen-E w wersji Premium została wyposażona w reflektory matrycowePiotr KrólINTERIA.PL

Czy Ford Puma Gen-E to dobry elektryk dla kogoś, kto przesiada się ze spalinówki?

Wnętrze nowoczesnego samochodu z widocznym miejscem kierowcy i pasażera, czyste, zadbane fotele w czarno-szarej kolorystyce oraz wyraźnie widoczny kokpit z panelem sterowania.
Sztuczna skóra i elementy z materiału przypominającego alkantarę – to elementy wyposażenia wersji PremiumPiotr KrólINTERIA.PL
''Wydarzenia'': Batman na hulajnodze w Grodzisku hitem internetuPolsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?