SsangYong Tivoli 1.6 e-XDi Quartz - test

Światłą do jazdy dziennej są w technologii LED. Lampy główne to typowe, soczewkowe halogeny.
Światłą do jazdy dziennej są w technologii LED. Lampy główne to typowe, soczewkowe halogeny.Motor
Kokpit SsangYonga Tivoli pełen jest lakierowanych plastików. 7-calowy ekran z kamerą cofania to standard w wersji Quartz.
Kokpit SsangYonga Tivoli pełen jest lakierowanych plastików. 7-calowy ekran z kamerą cofania to standard w wersji Quartz.Motor
Na tylnej części foteli znajdują się taśmy do przechowywania drobnych, płaskich przedmiotów.
Na tylnej części foteli znajdują się taśmy do przechowywania drobnych, płaskich przedmiotów.Motor
Kanapa jest dość krótka i ma dość niskie oparcie, ale ogólnie ilość miejsca z tyłu jest wystarczająca dla dwójki dorosłych.
Kanapa jest dość krótka i ma dość niskie oparcie, ale ogólnie ilość miejsca z tyłu jest wystarczająca dla dwójki dorosłych.Motor
Według danych fabrycznych bagażnik ma 423 l, ale wydaje się mniejszy.
Według danych fabrycznych bagażnik ma 423 l, ale wydaje się mniejszy.Motor
Silnik 1.6 dysponuje zaskakująco dużym momentem obrotowym.
Silnik 1.6 dysponuje zaskakująco dużym momentem obrotowym.Motor

Dane techniczne, osiągi, testowe zużycie paliwa: SsangYong Tivoli 1.6 e-XDi Quartz

 
SsangYong Tivoli 1.6 e-XDi Quartz
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1597 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
115 KM/3400
Maks. moment obrotowy
300 Nm/1500
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
420/180/160 cm
Rozstaw osi
260 cm
Masa/ładowność
1355/565 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
423/1115 l
Poj. zbiornika paliwa
47 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
181 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
b.d.
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
5,1/4,3/3,9
Zużycie paliwa w teście*
7,0/5,6/6,3
Cena
80 800 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)

SSANGYONG TIVOLI 1.6 e-XDi QUARTZ: PLUSY I MINUSY

Osłony podwozia (760 zł przednia i 680 zł tylna), podobnie jak zintegrowany box dachowy (4716 zł), to elementy zamontowane dodatkowo.
Osłony podwozia (760 zł przednia i 680 zł tylna), podobnie jak zintegrowany box dachowy (4716 zł), to elementy zamontowane dodatkowo.Motor

SSANGYONG TIVOLI 1.6 e-XDi QUARTZ: PODSUMOWANIE