Skoda Enyaq iV 80 - elektryk dla każdego?

Skoda Enyaq iV 80
Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL

Zobacz również:

    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL

    Skoda Enyaq iV 80 na zdjęciach

    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL
    Skoda Enyaq iV 80
    Skoda Enyaq iV 80INTERIA.PL

    Skoda Enyaq iV 80

    Dane techniczne 
    Silnik
    elektryczny
    Moc
    204 KM 
    Maksymalny moment obrotowy
    310 Nm 
    Pojemność baterii
    82 kWh 
    Napęd
    na tył 
    Osiągi 
    Przyspieszenie
    8,5 s
    Prędkosć maksymalna
    160 km/h 
    Średnie zużycie energii
    16,7 kWh 
    Zasięg
    534 km 
    Wymiary 
    Długość
    4649 mm
    Szerokość
    1879 mm 
    Wysokość
    1879 mm 
    Rozstaw osi
    2770 mm 
    Pojemność bagażnika
    585 l 
    Wyposażenie seryjne 
    19-calowe alufelgi, oświetlenie LED, bezkluczykowe uruchamianie auta, asystent pasa ruchu, tempomat, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, podgrzewana kierownica, oświetlenie nastrojowe, system multimedialnny z ekranem 13 cali, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył.
    Wyposażenie testowanego egzemplarza 
    21-calowe alufelgi, reflektory matrycowe, adaptacyjne zawieszenie, wykończenie wnętrza Suite (skórzana tapicerka, kontrastowe szwy), elektrycznie sterowany fotel kierowcy, system bezkluczykowy, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, trójstrefowa klimatyzacja automatyczna, podgrzewane przednie fotele i tylna kanapa, pakiet systemów bezpieczeństwa z fukncją jazdy częściowo autonomicznej.
    Cena testowanej wersji
    213 800 zł
    Cena testowanego egzemplarza
    ok. 262 tys. zł
    Skoda Enyaq iV na filmie.