Range Rover Sport SVR - test

Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVRMotor
Wykończenie jest tyko trochę gorsze niż u niemieckich rywali (rażą np. ostre krawędzie aluminiowych listew wzdłuż konsoli centralnej). Wyłożenie kokpitu i kierownicy karbonem kosztuje 7650 zł.
Wykończenie jest tyko trochę gorsze niż u niemieckich rywali (rażą np. ostre krawędzie aluminiowych listew wzdłuż konsoli centralnej). Wyłożenie kokpitu i kierownicy karbonem kosztuje 7650 zł.Motor
Pod każdym względem rewelacyjne fotele zapewniają dobre podparcie i są wygodne, a przy tym po prostu świetnie wyglądają.
Pod każdym względem rewelacyjne fotele zapewniają dobre podparcie i są wygodne, a przy tym po prostu świetnie wyglądają.Motor
Także z tyłu zewnętrzne siedzenia przypominają fotele kubełkowe. Tylko środkowe nie zachwyca.
Także z tyłu zewnętrzne siedzenia przypominają fotele kubełkowe. Tylko środkowe nie zachwyca.Motor
Kierowca SVR-a może wybierać kolor i intensywność podświetlenia kabiny.
Kierowca SVR-a może wybierać kolor i intensywność podświetlenia kabiny.Motor
Pod podłokietnikami w drzwiach umieszczono zamykane schowki.
Pod podłokietnikami w drzwiach umieszczono zamykane schowki.Motor
Wielki bagażnik (w każdym SVR można go otworzyć ruchem nogi pod zderzakiem) po złożeniu kanapy nie oferuje niestety płaskiej podłogi.
Wielki bagażnik (w każdym SVR można go otworzyć ruchem nogi pod zderzakiem) po złożeniu kanapy nie oferuje niestety płaskiej podłogi.Motor
Silnik jest właściwie taki sam, jak w Jaguarze F-Type R. Ma pojemność 5 l i z pomocą kompresora wytwarza aż 550 KM. Efektowna pokrywa z karbonu kosztuje 10 370 zł.
Silnik jest właściwie taki sam, jak w Jaguarze F-Type R. Ma pojemność 5 l i z pomocą kompresora wytwarza aż 550 KM. Efektowna pokrywa z karbonu kosztuje 10 370 zł.Motor
Cechą rozpoznawczą SVR-a jest też zarezerwowany dla tej wersji lakier „błękit Estoril” (oczywiście nie jest to jedyny dostępny kolor).
Cechą rozpoznawczą SVR-a jest też zarezerwowany dla tej wersji lakier „błękit Estoril” (oczywiście nie jest to jedyny dostępny kolor).Motor

RANGE ROVER SVR: PODSUMOWANIE

Range Rover Sport SVR

Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor
Range Rover Sport SVR
Range Rover Sport SVR Motor

CZYM WYRÓŻNIA SIĘ RANGE ROVER SPORT NA TLE POZOSTAŁYCH, SŁABSZYCH ODMIAN TEGO MODELU?

Tu wloty w zderzaku niczego nie udają.
Tu wloty w zderzaku niczego nie udają.Motor

NAJSZYBSZE SUV-Y NA NURBURGRINGU

Range Rover - rywale.
Range Rover - rywale.Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Range Rover Sport SVR

 
Range Rover Sport SVR
Silnik
benzynowy, kompressor
Pojemność skokowa
5000 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
550 KM/6000
Maks. moment obrotowy
680 Nm/2500
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
automatyczna/8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcze wentylowane/tarcze wentylowane
Długość/szerokość/wysokość
487/207/178 cm
Rozstaw osi
292 cm
Średnica zawracania
12,1 m
Masa/ładowność
2457/543 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
784/1761 l
Poj. zbiornika paliwa
105 l (Pb 95)
Opony
275/45 R21
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
260 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,7 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,9 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,0 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,7 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
62,3 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta*
18,3/9,7/12,8
Teoretyczny zasięg
820 km
Dane testowe*
17,8/9,2/13,5
Rzeczywisty zasięg
770 km
Cena
671 100 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby