Porównanie: Peugeot 2008, Renault Captur

Obie nowości z Francji reprezentują dynamicznie rozwijającą się grupę aut międzysegmentowych.
Obie nowości z Francji reprezentują dynamicznie rozwijającą się grupę aut międzysegmentowych.Motor
Peugeot 2008: kokpit 2008 jest bardzo elegancki i dobrze wykonany, ale nie każdy kierowca polubi jego układ – niektórym po przyjęciu odpowiedniej pozycji kierownica zasłoni dolną część wskaźników.
Peugeot 2008: kokpit 2008 jest bardzo elegancki i dobrze wykonany, ale nie każdy kierowca polubi jego układ – niektórym po przyjęciu odpowiedniej pozycji kierownica zasłoni dolną część wskaźników.Motor
Renault Captur: kokpit Renault jest przejrzysty, a przy tym całkiem oryginalny, ale i on nie spodoba się każdemu. Kontrowersje budzą wstawki na kierownicy – śliskie, plastikowe i z nieprzyjemnie ostrymi krawędziami.
Renault Captur: kokpit Renault jest przejrzysty, a przy tym całkiem oryginalny, ale i on nie spodoba się każdemu. Kontrowersje budzą wstawki na kierownicy – śliskie, plastikowe i z nieprzyjemnie ostrymi krawędziami.Motor

Porównanie: Peugeot 2008, Renault Captur

Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe Intens
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe Intens
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe Intens
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe Intens
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure, Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor

Porównanie: Peugeot 2008, Renault Captur

Miękkie fotele zapewnią komfort nawet w bardzo długiej podróży – ale nie pewność podparcia.
Miękkie fotele zapewnią komfort nawet w bardzo długiej podróży – ale nie pewność podparcia.Motor
Jako taka, szuflada zamiast klapki to dobry pomysł. Gorzej z jego realizacją: okazuje się niepraktyczna.
Jako taka, szuflada zamiast klapki to dobry pomysł. Gorzej z jego realizacją: okazuje się niepraktyczna.Motor
Kokpit Renault jest przejrzysty, a przy tym całkiem oryginalny, ale i on nie spodoba się każdemu. Kontrowersje budzą wstawki na kierownicy – śliskie, plastikowe i z nieprzyjemnie ostrymi krawędziami.
Kokpit Renault jest przejrzysty, a przy tym całkiem oryginalny, ale i on nie spodoba się każdemu. Kontrowersje budzą wstawki na kierownicy – śliskie, plastikowe i z nieprzyjemnie ostrymi krawędziami.Motor
Więcej miejsca, ale wysoki próg. Tylne siedzenia są przesuwne, jednak nie składają się na płasko.
Więcej miejsca, ale wysoki próg. Tylne siedzenia są przesuwne, jednak nie składają się na płasko.Motor
Dźwignia hamulca ręcznego 2008 jest bardzo nietypowa nie tylko z wyglądu, także w użyciu.
Dźwignia hamulca ręcznego 2008 jest bardzo nietypowa nie tylko z wyglądu, także w użyciu.Motor
Obie nowości z Francji reprezentują dynamicznie rozwijającą się grupę aut międzysegmentowych.
Obie nowości z Francji reprezentują dynamicznie rozwijającą się grupę aut międzysegmentowych.Motor
Francuskie crossovery to awangardowy wygląd, eleganckie wykończenie i technika z aut miejskich.
Francuskie crossovery to awangardowy wygląd, eleganckie wykończenie i technika z aut miejskich.Motor
Miękkie, bardzo wygodne fotele, wbrew swemu wyglądowi nie najlepiej podpierają boki.
Miękkie, bardzo wygodne fotele, wbrew swemu wyglądowi nie najlepiej podpierają boki.Motor
Kokpit 2008 jest bardzo elegancki i dobrze wykonany, ale nie każdy kierowca polubi jego układ – niektórym po przyjęciu odpowiedniej pozycji kierownica zasłoni dolną część wskaźników.
Kokpit 2008 jest bardzo elegancki i dobrze wykonany, ale nie każdy kierowca polubi jego układ – niektórym po przyjęciu odpowiedniej pozycji kierownica zasłoni dolną część wskaźników.Motor
Znacząco mniejszy bagażnik, ale aż o 9 cm niższa krawędź załadunkowa i płaska podłoga.
Znacząco mniejszy bagażnik, ale aż o 9 cm niższa krawędź załadunkowa i płaska podłoga.Motor
Peugeot 2008 1.2 VTi Allure
Peugeot 2008 1.2 VTi AllureMotor
Renault Captur 0.9 TCe Intens
Renault Captur 0.9 TCe IntensMotor

Zobacz również:

    Dane techniczne: Peugeot 2008, Renault Captur

     
    Peugeot
    Renault
    Model
    2008
    Captur
    Wersja
    1.2 VTi Allure
    0.9 TCe Intens
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1199 cm3
    898 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R3/12
    R3/12
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    82 KM/5750
    90 KM/5250
    Maks. moment obrotowy
    118 Nm/2750
    135 Nm/2500
    Napęd
    przedni
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./5-biegowa
    man./5-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    tarcz. went./bębnowe
    Długość/szerokość/wysokość
    416/174/156 cm
    412/178/157 cm
    Rozstaw osi
    254 cm
    261 cm
    Średnica zawracania
    11,2 m
    10,4 m
    Masa/ładowność
    1135/447 kg
    1101/557 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    350/1194 l
    377/1235 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    45 l (Pb 95)
    Opony
    195/65 R15
    205/60 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    169 km/h
    171 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,5 s
    12,9 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,2 s →
    13,8 s ↓
    Elastyczność 60-100 km/h
    10,4 s (4. bieg)
    11,2 s (4. bieg) →
    Elastyczność 80-120 km/h
    15,8 s (5. bieg)
    20,5 s (5. bieg) →
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,1 m
    35,2 m ↑
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,6 m
    34,7 m ↑
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,0 dB
    64,0 dB →
    Okrążenie toru testowego
    1:58,1 min →
    2:01,3 min ↓
    Prędkość w slalomie (co 18 m)
    61,4 km/h →
    59,8 km/h →
    Zużycie paliwa
     
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,0/4,3/4,9
    6,0/4,3/4,9
    Teoretyczny zasięg
    1020 km
    920 km
    Dane testowe (cykl mieszany w l/100 km)
    6,7
    6,8
    Rzeczywisty zasięg
    750 km
    660 km
    Cena wersji podstawowej*
    54 500 zł
    53 900 zł
    Cena
    67 700 zł
    63 900 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby;
    *z tym samym silnikiem

    Punktacja - segment aut miejskich

    Punktacja - segment aut miejskich
    Punktacja - segment aut miejskichMotor