Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi - test

Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor nie lubi dziurawych dróg.
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor nie lubi dziurawych dróg.Motor
Deska rozdzielcza nie każdemu się spodoba, ale jest bardzo praktyczna. Ma dużo schowków. Denerwuje tylko ekran LCD, którego nie da się wyłączyć.
Deska rozdzielcza nie każdemu się spodoba, ale jest bardzo praktyczna. Ma dużo schowków. Denerwuje tylko ekran LCD, którego nie da się wyłączyć.Motor

Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor

Sam przeszklony dach to gadżet, ale już podsufitowe schowki – rewelacja.
Sam przeszklony dach to gadżet, ale już podsufitowe schowki – rewelacja.Motor
Wykorzystując otwory z przodu schowka i półkę nad przednią szybą można by pod sufitem przewieźć nawet narty.
Wykorzystując otwory z przodu schowka i półkę nad przednią szybą można by pod sufitem przewieźć nawet narty.Motor
Bagażnik Partnera jest ogromny – po złożeniu tylnych foteli aż 3000 l. Trzy niezależne fotele z tyłu to dobre rozwiązanie.
Bagażnik Partnera jest ogromny – po złożeniu tylnych foteli aż 3000 l. Trzy niezależne fotele z tyłu to dobre rozwiązanie.Motor
Doskonałe rozwiązanie: schowek nad bagażnikiem pozwala zagospodarować zwykle bezużyteczną przestrzeń.
Doskonałe rozwiązanie: schowek nad bagażnikiem pozwala zagospodarować zwykle bezużyteczną przestrzeń.Motor
Deska rozdzielcza nie każdemu się spodoba, ale jest bardzo praktyczna. Ma dużo schowków. Denerwuje tylko ekran LCD, którego nie da się wyłączyć.
Deska rozdzielcza nie każdemu się spodoba, ale jest bardzo praktyczna. Ma dużo schowków. Denerwuje tylko ekran LCD, którego nie da się wyłączyć.Motor
Pokrętłem Grip Control (dopłata 2700 zł) można zmieniać kontrolę trakcji i pracę ESP zależnie od rodzaju nawierzchni.
Pokrętłem Grip Control (dopłata 2700 zł) można zmieniać kontrolę trakcji i pracę ESP zależnie od rodzaju nawierzchni.Motor
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor nie lubi dziurawych dróg.
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor nie lubi dziurawych dróg.Motor
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor
Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi OutdoorMotor
  • przestronne wnętrze,
  • bardzo szerokie miejsca z tyłu,
  • mnóstwo przemyślnych schowków,
  • bogate wyposażenie,
  • niskie zużycie paliwa.
  • niezbyt dobre trzymanie drogi na zakrętach,
  • zawieszenie wrażliwe na wyboje,
  • ograniczone osiągi,
  • niewyłączalny ekran LCD.

Dane techniczne: Peugeot Partner Tepee 1.6 e-HDi Outdoor

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1560 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
Moc maksymalna
92 KM/4000
Maks. moment obrotowy
230 Nm/1750
Skrzynia biegów
man./5-biegowa
Napęd
przedni
Poj. bagażnika (min./maks.)
675/3000 l
Opony
215/55 R16
Długość/szerokość/wysokość
438/181/186 cm
Rozstaw osi
273 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,3 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
5,1/4,5/4,8
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
7,0/5,4
Cena
75 850 zł