Peugeot 308 GT – test

308 GT
308 GTMotor
Kierownica wykończona perforowaną skórą i czerwone przeszycia to wyróżniki GT. Klimatyzację ustawia się poprzez ekran dotykowy z czerwonym tłem.
Kierownica wykończona perforowaną skórą i czerwone przeszycia to wyróżniki GT. Klimatyzację ustawia się poprzez ekran dotykowy z czerwonym tłem.Motor
Duży zakres regulacji wygodnych, dobrze trzymających na boki sportowych foteli. Plus za oparcie ustawiane pokrętłem. (kliknij, żeby powiększyć)
Duży zakres regulacji wygodnych, dobrze trzymających na boki sportowych foteli. Plus za oparcie ustawiane pokrętłem. (kliknij, żeby powiększyć)Motor
Przestrzeń dla pasażerów kanapy jest tylko przeciętna.
Przestrzeń dla pasażerów kanapy jest tylko przeciętna.Motor
Dwie końcówki układu wydechowego to zabieg stylistyczny, (spotykany zresztą w wielu innych modelach). Rury nawet do nich nie dochodzą. (kliknij, żeby powiększyć)
Dwie końcówki układu wydechowego to zabieg stylistyczny, (spotykany zresztą w wielu innych modelach). Rury nawet do nich nie dochodzą. (kliknij, żeby powiększyć)Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Peugeot 308 GT

 
Peugeot 308 GT
Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
205 KM/6000
Maks. moment obrotowy
285 Nm/1750
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcze wentylowane/tarcze
Długość/szerokość/wysokość
425/180/145 cm
Rozstaw osi
262 cm
Średnica zawracania
10,4 m
Masa/ładowność
1340/450 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
398/1206 l
Poj. zbiornika paliwa
53 l (Pb 95)
Opony
225/40 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Dane testowe*
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
43,2 m →
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
42,9 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,7 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta**
7,4/4,6/5,6
Teoretyczny zasięg
950 km
Dane testowe**
9,7/5,9/7,8
Rzeczywisty zasięg
680 km
Cena
99 900 zł
* pomiar na oponach zimowych, na suchej nawierzchni przy temperaturze 4°C
** miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

PEUGEOT 308 GT: PLUSY I MINUSY

Z zewnątrz wyróżnikami wersji GT są m.in. poszerzone progi, tylny zderzak z czarnym dyfuzorem oraz 18-calowe obręcze aluminiowe. Auto wygląda świetnie.
Z zewnątrz wyróżnikami wersji GT są m.in. poszerzone progi, tylny zderzak z czarnym dyfuzorem oraz 18-calowe obręcze aluminiowe. Auto wygląda świetnie.Motor

PEUGEOT 308 GT: PODSUMOWANIE

Peugeot 308 GT

Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GTMotor